تاریخ ارسال : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت : ۱:۵۳ ق.ظ ۷ نظر
Print Friendly

از حرف تا عمل شهرداری کاشان

کاشان نیوز-سعیدغلامیان: خبری در سایت شهرداری کاشان امروز منتشر شد با عنوان «نخستین نشریه تخصصی برنامه ریزی و مدیریت شهری کاشان منتشر شد».

من بلافاصله در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور جستجو کردم تا مدیرمسئول و صاحب امتیاز این نشریه نو متولد شده را بشناسم.

اما نتیجه جستجو تا تاریخ ۱۹ فروردین امسال نامی از «نشریه تخصصی برنامه ریزی و مدیریت شهرداری کاشان» بدست نداد!

می‌شود نتیجه گرفت که شهرداری کاشان با توجه به موفقیت درخشان! در انتشار «نشریه سیلک» به صرافت انتشار یک نشریه تخصصی هم افتاده است و چون وقت ضیق بوده و فرصت تا انتخابات اندک، گرفتن مجوز را لازم ندانسته! و تاکید هم شده که این «نخستین نشریه تخصصی» است و بحمدالله مشکلی هم در بین نیست، چون پول بی حسابی در جیب دارد و مطمئن از اینکه کسی هم در شهر نیست که حسابی از ایشان بکشد!

هیئت نظارت بر مطبوعات و قانون مطبوعات هم… .

جالب توجه اینکه در خصوص رسانه هم در این نخستین نشریه تخصصی مقاله‌ مبسوطی چاپ شده است.

انتخابات که نزدیک می‌شود، هوش و حواس از خیلی‌ها می‌رباید و هرکس از هر چیزی که دم دستش باشد مطلوب و مقصود را می‌جوید!!!؟

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=66313
مطالب مرتبط

  • شهروند اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶ - ۱:۲۶ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام .چاپ کتاب ویا نشریه داخلی مستلزم اخذ مجوز از اداره ارشاد می باشد.بنابراین در دو صورت کار غیرقانونی انجام شده .

    (0)(0)
  • ناشناس اردیبهشت ۱, ۱۳۹۶ - ۳:۱۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    آباد شهر؛ مجمومه مقالات تخصصی حوزه مدیریت شهری است که به صورت کتاب منتشر شده است

    (1)(1)
    • مدیر سایت اردیبهشت ۱, ۱۳۹۶ - ۸:۱۰ ب.ظ - پاسخ دادن

      کدام کتاب بدون مجوز منتشر میشود و بعد خود ناشر و مولف نام نشریه بر آن میگذارد؟

      (1)(0)
      • ناشناس اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶ - ۹:۴۷ ق.ظ - پاسخ دادن

        آباد شهر با مجوز کتاب چاپ و منتشر شده است

        (0)(0)
        • مدیر سایت اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ ب.ظ - پاسخ دادن

          اما در سایت شهرداری از آن بعنوان یک نشریه نام برده شده است!

          (0)(0)
          • ناشناس اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶ - ۸:۵۶ ق.ظ -

            همیشه زود قضاوت می کنید و بعد گیر میفتید
            سعی کنید کمی خودتان را اصلاح کنید
            بدون اطلاع و بررسی صرفا برای زیر سوال بردن یکی از اقدامات شهرداری اقدام به درج مطلبی بی اساس کرده اید
            متاسفم برایتان

            (1)(0)
          • مدیر سایت اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶ - ۹:۰۶ ق.ظ -

            دوست گرامی، بسیار طبیعی است که شما اصل خبر را کتمان کرده و صورت مسئله را پاک کنید. شما منافعی در این کار دارید که ما بخوبی می‌شناسیم و می‌دانیم.
            ما کجا گیر افتاده‌ایم؟ شهرداری خبری بعنوان یک نشریه منتشر کرده است و حالا شما در صدد توجیه آن هستید و نیاز دارید که ما را متهم کنید!
            ما متهم همیشه تاریخیم! چون با مدیریت افسار گسیخته سر مماشات نداشته و نقد می‌کنیم.

            (0)(0)

    دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: