تاریخ ارسال : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت : ۱۰:۲۴ ب.ظ ۱۳ نظر
Print Friendly
هفته‌نامه آرمان به عنوان رسانه حامی دولت شناخته می‌شود

بازتاب کشوری شکایت فرماندار کاشان از هفته نامه آرمان

شکایت معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان از هفته نامه آرمان بازتاب گسترده ای در رسانه های کشور داشت.

کاشان نیوز: شکایت فرماندار کاشان از هفته نامه آرمانشکایت معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان از هفته نامه آرمان بازتاب گسترده ای در رسانه های کشور داشت.
ابوالفضل صدراییه با شکایت از هفته نامه آرمان باعث احضار مدیر مسئول این رسانه بومی کاشان به شعبه ۳ دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان شد.
خبر شکایت صدراییه از آرمان برای اولین بار در کاشان نیوز منتشر شد و پس از آن سایتهای خبری سراسری به پوشش گسترده این خبر پرداختند.
انصاف نیوز، شفاف نیوز، تیک، آفتاب، عبرت، عصر قانون، واضح و بوی باران از جمله سایتهایی بودند که این خبر را با تیترهای «شکایت یک مقام دولتی از نشریه حامی دولت» ،«شکایت یک فرماندار از نشریه حامی دولت» و «شکایت فرماندار کاشان از نشریه حامی دولت» پوشش دادند.
این خبر پس از انتشار در سایت‌های سراسری مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد تا جایی که در صدر اخبار پرباز و اخبار برگزیده سایت خبری انصاف نیوز قرار گرفت.
رسانه های کشوری درباره شکایت معاون استاندار اصفهان از هفته نامه آرمان کاشان نوشتند: «معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان کاشان از یک هفته نامه ی حامی دولت در این شهرستان شکایت کرد.
هفته‌نامه آرمان، فعالترین و باسابقه‌ترین رسانه مکتوب در این شهرستان است و در بین فعالان سیاسی این شهرستان به عنوان رسانه حامی دولت شناخته می‌شود.
ابوالفضل صدراییه، فرماندار ویژه شهرستان کاشان این رسانه حامی دولت را به اتهام نشر اکاذیب، نسبت خلاف واقع، پخش شایعات و انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی به محکمه کشاند.
فرماندار کاشان این اتهامات را بعد از انتشار مطلب انتقادی یک خبرنگار در این هفته نامه مطرح کرد. این خبرنگار کاشانی در مطلب خود نسبت به عدم تغییر معاونان و مشاوران حامی احمدی نژاد در این فرمانداری انتقاد کرده و در تحلیلی عدم تغییر را نشانه قدرت داشتن حامیان دولت سابق در فرمانداری این شهرستان دانسته است.
به گفته ی مدیر مسئول آرمان کاشان، صدراییه برای ادعای انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی در این هفته نامه به تصویر یک آگهی تبلیغاتی استدلال کرده است. در این آگهی تبلیغاتی تصویر چند زن کاشانی در مراسم افتتاحیه یک آموزشگاه آشپزی منتشر شده است.
خبرنامه جوان کویر در مراسم مورد ادعای فرماندار، چند مقام مسوول شهرستان کاشان نیز شرکت داشته اند. دکتر امینی مدیر مسوول آرمان پوشش این زنان را کاملا متعارف و عادی می داند.»

گفتنی است بازتاب این اتفاق در محافل خبری کاشان نیز بازخورد جالب توجهی داشته و انتقاد و اعتراض بسیاری را برانگیخته است.

این خبر  دررسانه‌های اجتماعی نیز مباحث و تحلیل‌های متعددی را برانگیخت، در این زمینه یک وبلاگ خبری فعال در آران و بیدگل این خبر با تیتری جالب توجه منتشر شد، وبلاگ جوان کویر نوشت: «آیا نشریه آرمان بسته و مدیر مسئولش زندانی می‌شوند؟»

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=36759
مطالب مرتبط

  • صادق آذر ۱۵, ۱۳۹۳ - ۹:۳۵ ق.ظ - پاسخ دادن

    با سلام
    اگر واقعا این مطالبی که عنوان نمودید واقعیت دارند, آرمان دقیقا درست بیان نموده آقای صدرائیه خیلی خیلی ضعیف عمل نموده نه تنها در فرمانداری اتفاقی نیافتاده , بلکه در سطح شهرستان نیز هنوز مدیران دولت قبل هستند و حکومت می کنند , اوضاع فرمانداری خیلی وخیم است بخصوص حوزه مدیریت دفتر فرماندار که اوضاع بسیار اسف باری دارد , این دفتر جایگاه مغذوبین سایر دستگاهها شده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    (0)(0)
  • یک نظر آذر ۱۰, ۱۳۹۳ - ۹:۰۵ ب.ظ - پاسخ دادن

    شاید میخواستند با این حرفها کاشان را با توجه به بحث استان شدن کاشان !!!خیلی مهم کنند ولی با حلو حلوا گفتن دهن شیرین نمیشود

    (0)(0)
  • مسعود ب. آذر ۶, ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    تا آنجا که به خاطر دارم رای دکتر روحانی در کاشان ۳۷ درصد بود. این موضوع اگر چه مایه نا امیدی و نگرانی من است، ولی نشان دهنده قدرت بالای محافظه کاران و تفکر محافظه کاری سنتی در کاشان است. به تعبیری مسئولان فعلی هم مشت نمونه خروار و شاید بتوان گفت برآمده از دل تفکر مردم و تاثیر گذاران بر آن تفکرات هستند! شاهد آن هم طیف اعضای شورای شهر هستند. دولت که اعضای شورای شهر را تعیین نمی کند. پس دوستی که گفته اند: (آینه چون نقش تو بنمود راست – خود شکن آینه شکستن خطاست) گفته ای صحیح را خطاب به مخاطبی ناصحیح ذکر نموده اند!

    (0)(0)
  • ث آذر ۴, ۱۳۹۳ - ۴:۲۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    جنبه کم این دولت را فهیمیدیم

    (0)(0)
  • عباس آذر ۲, ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ ق.ظ - پاسخ دادن

    آقایان اعتدالیون که با انتصاب فرماندار بنر و پرده قربانت شوم برای ایشان زدند و بیانیه دادند و حمایت کردند و در معارفه صف جلو نشستند و کنار فرماندار عکس یادگاری گرفتند، کجایند؟ چرا ساکتند؟ باید پاسخگو باشند……

    (0)(0)
  • هادی آذر ۱, ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    یکی از برادران جانباز تصمیم داشت ازیک تریبون ودرجمعی بزرگ ، ازفرماندار محترم به خاطر تعبیرغیرمنصفانه وبه عبارتی …[حذف توسط مدیر سایت] معاون ایشان، گلایه کند، خدارا شکر اورا منصرف کردم، وگرنه شایدامروز باید در دادگاه برای رهایی آن برادر جانباز رایزنی میکردیم، معاون ایشان در محفلی ضمن تیکه پرانی به عزیزی مومن و متعهد، -به جرم فعالیت در جلسه ای قرآنی- اظهارفضل کرده و میگوید”شمر هم جانباز بوده..!!!”

    یکی از معاونان فرماندارمحترم را

    (0)(0)
  • ناشناس آذر ۱, ۱۳۹۳ - ۹:۵۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    این ازتبعات نبودونداشت پدرمعنوی برای اعتدالیون و اصلاح طلبان است-و مقداری ناپختگی سیاسی. جمعی

    (0)(0)
  • نعیمی آذر ۱, ۱۳۹۳ - ۶:۰۶ ب.ظ - پاسخ دادن

    مطبوعات آئینه واقعیات جامعه می باشند. به جای شکستن آنها باید نخوت و تکبر و خود شیفتگی این اصطلاح مدیران مدیران کم ظرفیت را شکست

    (0)(0)
  • منصوریان آذر ۱, ۱۳۹۳ - ۳:۲۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام،از آقای صدراییه این توقع نمیرفت.امیداورم تجدید نظر فوری بفرمایند.

    (1)(0)
  • سعیدیان آذر ۱, ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ ق.ظ - پاسخ دادن

    واقعا تاسف دارد این فرماندار مثلا دولت اعتدال

    (0)(0)
  • ژورنالیست آذر ۱, ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ ق.ظ - پاسخ دادن

    یک سال و ۳ ماه از استقرار دولت تدبیر و امید روحانی گذشت اما کاشان تنها شهری در ایران است که هنوز مدیران ضعیف و منفعل احمدی نژادی در رأس برخی ادارات آن حکمرانی میکنند و انگار نه انگار که مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ چه خواسته ئی داشتند !! البته وقتی مدیرکل احمدی نژادی فرهنگ و ارشاد استان اصفهان که از جمله افراد حاضر در اردوگاه دلواپسان ایران است و در پست خود در دولت روحانی ابقا شده نمیتوان و نمیشود که انتظار داشت در کاشان نیز نسیم فرهنگی دولت روحانی بوزد !!!! اینها را گفتم تا برسم به اینجا که از فرماندار احمدی نژادی دولت روحانی ( رئیس سابق آبفای کاشان در دولت دهم ) بیش از این انتظاری نیست …. آهای اونائی که میگفتید با تغییر دولت در کاشان اتفاقی رخ نخواهد داد ! ، پرچمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بالاس ؟؟؟؟؟!

    (0)(0)
  • همولايتي آذر ۱, ۱۳۹۳ - ۸:۰۹ ق.ظ - پاسخ دادن

    آینه چون نقش تو بنمود راست—–خود شکن آینه شکستن خطاست

    (0)(0)