تاریخ ارسال : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت : ۶:۲۹ ب.ظ ۸ نظر
Print Friendly

دیدار شورای تشکل‌های فرهنگی،هنری و اجتماعی با فرماندار کاشان

نشست شورای تشکل های-kashannews.netکاشان نیوز:  جلسه دیدار شورای تشکل‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی کاشان هم اکنون در حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان تشکیل گردیده است.

در این جلسه که دیدگاه‌های اهل فرهنگ و هنر تقدیم فرماندار کاشان گردید، مشکلات و دغدغه‌های طیف اهل فرهنگ برای پیشرفت و اعتلای شهرستان مطرح شد.

متعاقبا گزارش مشروح این دیدار منتشر خواهد شد.

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=32333
مطالب مرتبط

  • مصطفی جوادی خرداد ۱۷, ۱۳۹۳ - ۶:۲۹ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام دوستان.بنده آنجا بودم .چنین حرفی را کسی نزد کسی هم بیل و کلنگ نیاورده بود آنجا را خراب کند.دو پیشنهتد حقیر 1)پیگیری دفتر بنیاد حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس 2)پیگیری کنگره جهتنی محتشم کاشانی

    (0)(0)
  • 121 خرداد ۱۵, ۱۳۹۳ - ۱:۳۳ ب.ظ - پاسخ دادن

    ب ب ببخشین …..
    این تشکلهای به اصطلاح! از کجا پیداشون شده که با فرماندار، مثلا” دیدار داشتن ….
    نکنه همون تشکل‌های تعطیل شده دهه قبل هستن که به خاطر عدم اختصاص بودجه به اونها خودشون رو تعطیل کردن. احتمالا” اومدن که دوباره فرموندار رو تیغ! بزنن که دوباره خودشون رو جلوه بدهند.
    حالا باید دید
    خیلی خبرها هست از این تشکل ……
    آقایان به اصطلاح تشکل های فرهنگی اجتماعی ! خبر داریم که خواسته‌های شما از بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان چی‌بوده و چی هست . چه چیزهایی مطرح شده. چه فکرها که در سر دارید و چه خیالها که فکرش را هم نمی‌توانید بکنید که شاید اجرا نشود ولی کسی هست که در برابر این خیال‌های شما بایستد. همانطور که در دوران پایانی دولت هفتم(سال1379) چگونه به شما جرقه زد.
    خبر داریم که خواسته شما درخصوص اداره ارشاد، مدیران شهر، بودجه شهرستان،جشنواره‌ها و … چه بوده.
    حتی روی حرف آقای استاندار هم حرف زده شده !!!
    حتی متولی تشکیل این جلسه (م.ع)دقایقی بعد از اتمام جلسه داخل فرمانداری گفته که دفتر فرماندار را روی سرش خراب می‌کنم!!!!
    البته از همچین آدم کله (…)هم چیزی جز گفتن این برنمیاد!

    فعلن تابعد….

    (0)(0)
    • مدیر سایت خرداد ۱۵, ۱۳۹۳ - ۲:۰۸ ب.ظ - پاسخ دادن

      برای روشن شدن نظر جنابعالی و البته مشخص شدن اینکه دروغ به عرض شما رسانده‌اند عین گزارش جلسه منتشر شده-البته این قسمت اول است- امیدواریم اگر غرض خاصی در بین نیست مجاب شده و پاسخ خود را گرفته باشید

      (0)(0)
      • 121 خرداد ۱۶, ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲ ق.ظ - پاسخ دادن

        اگه می‌خواهید آدرس فایل (فعلا” )صوتی این جلسه را بدهم تا ببینید ؟! که چه چیزها که در جلسه گفته شده.!

        (0)(0)
        • برادر جین خرداد ۱۶, ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ ق.ظ - پاسخ دادن

          آره ما ما هم میخواهیم بدانیم که این آقای کله چی چی … کی هستش شاید از صداش بشناسیم آن را.

          (0)(0)
        • مدیر سایت خرداد ۱۶, ۱۳۹۳ - ۲:۴۷ ب.ظ - پاسخ دادن

          اگر در گفته های قبل خود صداقت دارید آدرس فایل صوتی را در همین جا بگذارید، تا منتشر شود

          (0)(0)
  • شهروند خرداد ۱۵, ۱۳۹۳ - ۱:۲۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    شورای تشکل‌های فرهنگی،هنری و اجتماعی کی تشکیل شد و این دوستان بر چه اساسی شدند عضو شورا و به فرض که این ها عضو هستند کی از دیگر اهالی فرهنگ و هنر و … نظر خواستند تا به نمایندگی پیش فرماندار بروند.
    داستان فرهنگ کاشان قصه پر غصه ای است که با این جلسات و یارگیری ها حل نمی شود(این جلسات در دولت نهم و دهم هم بود البته با ترکیبی دیگر)

    (0)(0)
  • سارا خرداد ۱۵, ۱۳۹۳ - ۹:۳۵ ق.ظ - پاسخ دادن

    با تشکر ویژه از فرمادندار و دوستان که ازصحاب ادب و شعر کسی نبود!

    (0)(0)
  • دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: