تاریخ ارسال : ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت : ۸:۵۵ ق.ظ ۲۲ نظر
Print Friendly
امروز روز تاسف بار است برای کاشان، امروز باید خرما خورد!

شهرِ نظامِ اصولگرایی در کاشان

کاشان نیوز: اولین تبلیغ جالب‌توجهی که بسیار تأثیرگذار بود از کودکی در خاطر بسیاری از ما هست، در قدیم‌الایام مرسوم بود که در مغازه‌ها شعری را بر دیوار نصب می‌کردند: «مشتری دادنزن شهر نظام است اینجا…»

از همان زمان‌ها هم داد زدن نشانه هرج‌ومرج و مخالفت با اصول و نظامات بود و از زمان طفولیت به ما یاد می‌داد که دادزدن مخالفت با نظام شهری و تمدن است.
در همین رابطه این روزها با شنیدن صدای بلند هاشمی طاهری در شورای شهر کاشان خاطره آن شعر برایم زنده شد. آقای هاشمی طاهری که مدیریت شورای اصولگرایان کاشان را دارد و درعین‌حال عضو شورای شهر نیز هست- پارلمان محلی کاشان که مظهر دموکراسی و نشانه اعمال قدرت مردمی محسوب است- و اصولاً باید الگو و نمونه پایبندی به ضوابط و قانون باشد اما این اولین بار نیست که با چنین روشی با مسائل برخورد می‌کند!
در کارنامه ایشان، یک‌بار فریاد علیه کاشان نیوز در شورای شهر طنین‌انداز شده و آن را غیرقانونی خواند و هیچ اعتراضی را بر نیانگیخت، یک‌بار در مصلی علیه معاون رئیس‌جمهور شعار داد که با عکس‌العمل امام‌جمعه کاشان هم روبرو شد و آخرین بار هم در اول شهریور روز شروع شورای پنجم بود. روزی که شورای پنجم رسماً در سراسر ایران استقرار یافت و شهروندان با شادمانی این تحول را به‌عنوان یک انتقال قدرت دموکراتیک دنبال کردند وی خوردن شیرینی را در این روز منع کرده و گفت باید (به‌رسم عزاداری) خرما خورد و از جلسه شورا همراه با سید مهدی ناظم رضوی خارج شد و حتی گفت که در شأن خود نمی‌داند که با اعضای شورا عکس بگیرد! این رفتار نشان از بی‌اعتقادی عمیق به تحمل مخالف و شنیدن صدای دیگران است!
این حرکت که برخلاف انتظار، با همراهی دو عضو دیگر اقلیت شورای شهر همراه نشد و نشان داد که در شورای شهر این طرز تفکر کوچک‌تر از آن است که از بیرون به نظر می‌رسد، این البته آزمودن خطایی مجدد نیز بود! در ماجرای مصلی هم  توقع بر این بوده که جمعیت شعار را همراهی کنند، اما از میان جمعیت هم‌زبان و هم‌دلی برنخواست!
صرف‌نظر از این موارد، تأمل بر این نکته بسیار اهمیت دارد که اگر هرکسی بخواهد در مواجهه با شکست در مطالباتش دست به دادوفریاد زده و برای شهری اظهار تأسف کند که چرا شهردار موردعلاقه ایشان را ابقا نکرده‌اند، ممکن است این رفتار به یک رویه نهادینه درآمده و از طرف شهروندان نیز الگوبرداری شود، رفتاری که پتانسیل تولید خشونت عریان را دارد، کما اینکه در گروه تلگرامی «شهردار جهادی تو باید بمانی» دیدیم که اعضای گروه را به تجمع در برابر شورا تحریک کرده و سعی داشتند با متشنج کردن شرایط، شورای جدید را مجبور به پذیرش خواسته خود کنند.
این خطری است که چنانچه با آن برخورد نشود عواقب آن خسارات فراوانی متوجه جامعه خواهد کرد. همان‌گونه که اگر در روزی که ایشان یک نشریه قانونی صاحب مجوز را غیرقانونی خواند با وی برخورد شده بود شاید شاهد اتفاقات مصلی نبودیم و امروز نیز انتخاب اکثریت نمایندگان مردم و روز شادی ایشان روز تأسف و عزاداری اعلام نمی‌شد.

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=68220
مطالب مرتبط

  • مهدی رسولی شهریور ۱۰, ۱۳۹۶ - ۴:۳۴ ب.ظ - پاسخ دادن

    مدیر سایت محترم کلاهت را بالاتر بگذار. این یاحسینا رو شما زودتر انجام داده اید. وقتی که فرودگاه افتتاح شد فریاد یاحسینای شما بلند شده بود نه ما.
    آقای رسول زاده جایی گفتند فرودگاه ضرر دارد و باید تعطیل شود اما در جای دیگری گفتند برنامه ای برای تعطیلی فرودگاه نداریم….

    (0)(0)
    • مدیر سایت شهریور ۱۱, ۱۳۹۶ - ۲:۰۳ ق.ظ - پاسخ دادن

      حتی اگر رئیس جمهور هم بگوید فرودگاهی که ضرر به حقوق شهروندی میزند باید باشد، اشتباه کرده است و اگر منافعی دارد که این زیان را توجیه می‌کند آن را اثبات کنند.
      کسانی که در این مدت با هواپیما و از فرودگاه کاشان سفرکرده‌اند در خصوص حقوقی که از جیب شهروندان و از عوارض پرداختی آنها هزینه شده است حق الناس بگردن گرفته‌اند، خواه با نظر آقای رسول زاده یا هرکس دیگر.
      شهرداری وظیفه خاص خود را دارد و وظیفه ندارد فرودگاه زیان ده را حفظ کند.
      در تمامی کشورها صنایعی هم هست که با وجود زیان ده بودنش آنها را حفظ می‌کنند، اما بودجه آن باید از محل خاص خود تعیین شود نه از جیب مردم.

      (0)(0)
  • علی اکبر شاهمیری جانباز شهریور ۵, ۱۳۹۶ - ۹:۵۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    ضمن عرض سلام وادب حضور همشهریان وارجمندان وبزرگواران کاشانیم وآرزوی موفقیت جهت جمیع خدمت گزاران خدوم ومخلص این دیارو این مملکت.عزیزان راه را گم نکنیم!وآبرا گل!گرامیان راست و چپ و تند رو کند رو اصولگرا و اصلاح طلب و…. اینها بعضا روش است و سلیقه وشاید …مبنا نیست به فرموده حضرت امام خمینی رحمت الله علیه مبنا اسلام ناب محمدی صلی الله وعلیه وآله است بس آن هم نه شعاری وعوام فریبی و ریا کارانه بلکه عملا ومخلصانه وحقیقی!آیا فردای قیامت یا به عنوان نمونه امروز عرفات انسانها به لباس و عنوان و اسم وخط و باندو گروه شناخته می شوند آنجا یک کفن واینجا لباس احرام!!همگی با نیت وعمل مورد ارزیابی خداوند قادر متعال قرار خواهیم گرفت!خلاصه اینها اسم است و نشانه !که چنانچه گروهی وحزبی قانونی باشد خوب است و بدهم نیست!لیکن مبنا همانگونه که کرارا عرض شده واز بزرگان و فقهای معظم ومکرم نیز شنیده ایم اسلام است و تقوا است و اخلاق است و اتحاد!که همه همان اسلام عزیزاست و بس!وراه علاج همه عرفان واقعی هست ومراجعه به پرچم داران فقه آل محمد(ص)که در کاشان ما از بیتی هفتصدساله بهره مند بوده وهستیم مانند بیت حضرات بزرگوار وعظیم الشانی چون یثربی ها وبیوت ارزشمندی دیگر.بنا بر این ارزشمندان .طی این مرحله بی همرهی خضر مکن ظلمات است بترس از خطر گمراهی!خلاصه حرکاتی مانندبعضی از افعال آقای علی هاشمی که در نوشته فوق بدانها اشاره شده مورد تائیدهیچ عقل سلیمی نبوده ونیست!زیرا در این امور قانون ورای ملت و رهبری معظم معیار است نه هرج ومرج وتشنج آفرینی وشعار های بیهوده وتجمع های غیر قانونی والسلام التماس دعا:

    (1)(1)
  • سعید شهریور ۵, ۱۳۹۶ - ۲:۵۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    ایا صحبت های این عضو شهر غیر منطقی ست ؟ کاملا درست ومنطقی ست اگر به مزاج خیلی ها خوش نمیاد خودشون رو اصلاح کنند
    جای تاسف دارد برای مسولینی که برای رای مردم ارزش قائل نیستند پست ها زود می گذرد
    ولی خدمات در اذهان مردم ماندگار که پس از ۲۰سال از مدیریت شهری ناظم رضوی مردم همچنان به نیکی از او یاد میکنند واو را دوست دارند
    وتعداد این افراد در شهر بسیار کم است حالا که مردم قدر سناسی میکنند مسئولین نیز اقدام مناسب کنند نه معکوس و دنبال هوای نفس ومنافع خودشان نباشند که اگر چنین باشد فردای قیامت بیچاره هستند
    انشاالله کاشان مسیر رشد و ترقی را با سرعت بیشتر طی کنند وشهری اباد باشد

    (1)(0)
  • رضا مجیدی پور شهریور ۵, ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ ب.ظ - پاسخ دادن

    میگن حرف حسابی جواب نداره!
    %۹۹ کار شهردار و شهرداری ها بر دوش معاونت عمران است. یعنی ۹۹% کار آقای ناظم رضوی شهردار قبلی را، شخص معاونت عمران ایشان یعنی آقای بهروز گرانمایه انجام می داده است.ولی خط سیاسی نداشت یا لااقل از طیف وصولگرا نبود ،ولی متخصص بود.
    حالا اعضای محترم شورای شهر در اقدامی هوشمندانه ، خود همان معاونت را شهردار کرده اند.
    اگه بهانه گرایان می گویند این کار بد است ، پس در حقیقت به انتخاب آقای ناظم رضوی ایراد دارند، اگه خوب است دیگه جنجال برای چی ؟
    پس دعوا سر چیز دیگری دارند! دعوا سر آن است که انشاالله افراد نالایق و وابستگان آقازادگان از شهرداری اخراج می شوند. حالا می خواهند خرما پخش کنند و مراسم عزاداری و کفن و دفن خودشان را بر پا کنند.

    (2)(0)
  • حسین جمال زاده شهریور ۵, ۱۳۹۶ - ۶:۱۹ ق.ظ - پاسخ دادن

    من خودم یک اصولگرا هستم
    ولی از رفتار بعضی از افرادی که معلوم نیست با چه ظابطه ایی و با اصولی وارد شورای اصولگرایی کاشون شده اند و بدتر از همه امروز همه جا صحبت از آنها است که فلانی داماد، و فلانی هم پسرش و دامادش و…و… را در شهرداری به سرکار گذاشته اند و باعث شده اند که مردم اصولگرایان را زیر سوال ببرند، شدیداً انتقاد دارم. و باید این افراد آبرو ریز از شورا خارج شوند و به مردم معرفی شوند .بجای آنها افراد صالح وارد شورا شود.

    (5)(0)
  • م صباری شهریور ۵, ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ ق.ظ - پاسخ دادن

    ما منتظر اقدام بعدی شورا هستیم. درود بر آقای پور عسگری، جانباز انقلاب. فقط خواهش داریم افراد مومن و خداترس ( پاک دست) را انتخاب کنید.

    (4)(1)
  • علی اکبر جوکار شهریور ۴, ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    مردم شریف طاهر آباد ، هم مومن هستند و هم انقلابی اهل فهم و فرهنگ. چرا باید اجازه بدهند علی هاشمی طاهری اینطور با حرف ناحق ، لطمه به حیثیـّت این دیار شهیدان بزند.
    با جسارت میگه : من دامادم را به شهرداری آوردم تا شهرداری دست بچه ها نیفتد! به خدا اینطور طلبکارانه حرف زدن زشت است.

    (3)(1)
  • مهدی محرابی شهریور ۴, ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ ب.ظ - پاسخ دادن

    یکی از دوستان وصولگرای من دیروز گفت: اینقدر به ما انتقاد نکنید !حالا ببینیم این لیست به اصطلاح همدلی، آیا فامیل های خود را به شهرداری خواهند آورد. من گفتم : شما که تمام فامیل های بیکار خود را به شهرداری آوردید. ولی اگر لیست همدلی شخصی را بشناسد که هم اکنون در جایی دیگر شاغل باشد و شایسته، چه عیب دارد کسی را که به آن اعتماد دارد سر کار بیاورد؟! ولی شما مُشتی بیکار را به شهرداری آوردید!!!
    مثل آقای … ( حذفدتوسط مدیر سایت ) که داماد آقای ر عضو شورای اصولگرایان بود. و به برکت این دامادی ریس … ( حذفدتوسط مدیر سایت ) شهرداری شد یا داماد آقای علی هاشمی طاهری به نقل از مشکات آنلاین
    یا آقای ف ریس امور … ( حذفدتوسط مدیر سایت ) شهرداری شد یا..یا

    (5)(3)
  • A شهریور ۴, ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ ق.ظ - پاسخ دادن

    در خصوص فریادهای مکرر ایشان باید به این نکته توجه داشت که ذات اصولگرایی بر بی اصولی است و اندر باب فریادهای ایشان در صحن شورای شهر، باید توجه داشت که ایشان با توجه به نبود شهردار فرمانبردار دچار ضعف قدرت شدیدی شده اند و دیگر نمیتوانند با یک تلفن به ساداتی نژاد شهرداران منطقه را تعین نمایند ،از اقوام را رییس فرودگاه کنند،داماد مکرم ومعزز را در شهرداری بگمارند و ….آقای هاشمی باید توجه داشته باشند که فریاد و حرص وجوش میتواند باعث سکته و برهم زدن وضعیت فیزیولوژیکی بعضی از اندام شود.

    (8)(2)
  • حسن شهریور ۴, ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ ق.ظ - پاسخ دادن

    بسیار عجیب است! خیلی خیلی عجیب است!
    سری به سایت پورتال خبری کاشان بزنید! من خودم هر چه انتقاد از شهرداری کاشان بعنوان نظرات کاربران نوشتم و اینکه چرا اعضای شورای اصولگرایی کاشان در شهرداری دارای سمت شده بودند، و…و.. هیچکدام را پورتال خبری درج نکرد و همین الان مقاله علیه شورای شهر جدید و حمایت از شهردار قبلی( که شهردار کیش شد …) نوشته است. با سانسور خبری هیچکدام از کارهای عجیب علی هاشمی را چه در نماز جمعه و.. درج نمی کرد و نمی کند.
    فرصت و اجازه نداده اند که شهردار جدید مستقر شود تا شروع به انتقاد کنند.

    (4)(3)
  • مهدی رسولی شهریور ۴, ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ ق.ظ - پاسخ دادن

    شهردار با خوبی ها یا بدی هایش رفت.
    اما از شما انتظار می رفت نظرسنجی در سایت خودتون ایجاد کنید و نظر مردم رو در مورد عملکرد مهندس ناظم رضوی در این دوره ۴ساله بسنجید.
    البته ما همچنان منتظر این اقدام شما هستیم. اگر انجام نمی شود آیا دلیلی دارد؟

    (8)(3)
    • علیپور شهریور ۵, ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ ق.ظ - پاسخ دادن

      پاسخ این دوست عزیز(مهدی رسولی) که گفته چرا عملکرد رضوی نظر سنجی نمی شود:اگه رضوی خوب عمل کرده ، وظیفه اش را انجام داده،یعنی هر شهرداری اگه خوب عمل کند به وظیفه عمل کرده است. ضمنا بحث معدل کاری است.رضوی در کارهای چشمی خوب کار کرده ، میدانها ، پارک ها ، آسفالت ها ….
      اما در کارهای اساسی و زیر بنایی برای کاهش ترافیک (زدن پل های هوایی) کاهش آلودگی هوا بر اثر اتوبوسرانی شهری( شما اگه جرأت داری در داخل ماشین سواری پشت اتوبوس واحد حرکت کند ، از دود زغال می شی و این به افزایش و شروع بیماری های قلبی و تنفسی کمک می کند)، رسیدگی و کمک به مساجد ، تأسیس کتابخانه های شهری و…خلاصه اگه می خواهی بفهمی ، کارش را با قالیباف در تهران مقایسه کن ! البته در مقیاس یک به ۱۰۰۰ مقایسه کن ! به قول خود قالیباف: کارهایش فقط چشمی نبوده بلکه زیرساختی و اساسی بوده( اگرچه عقل مردم به چشم هایشان است)
      ولی بدترین و بدترین و بدترین کاری که در زمان رضوی شد که سابقه نداشته است این است که در شهرداری در غالب مدیریت ها افراد جناحی ۱۰۰% مدیر شدند ، و این بیشتر باعث توسعه سیاسی برای همان افراد با بودجه شهرداری شد . نظرات کاربران فوق را بخوانید تا گوشه ایی از کارهای رضوی را ببینید.

      (4)(3)
      • مهدی رسولی شهریور ۵, ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ ب.ظ - پاسخ دادن

        برای اطلاعات کم شما متأسفم.
        در اینکه وظیفه هر کسی است که کارش را به درستی انجام دهد شکی نیست.
        اما بنده عرض کردم عملکرد آقا مهندس ناظم رضوی رو با نظر مردم محک بزنید.. شما که خودتون ظاهراً مخالف هستید نتیجه این نظر مردم رو به خوبی می دونید… اما خیلی خوب است که این سایت خبری چنین کاری انجام دهد.

        اما نکته دوم که فرمودید مدیران ۱۰۰% سیاسی و جناجی بودند به اطلاعتون عرض کنم مهندس گرانمایه که الان سرپرست هستند معاون عمرانی شهردار بودند، مدیر عامل سازمان زیباسازی بودند؛ بسیاری از مدیران از طیف سیاسی رقیب بودند که الان زمام امور رو به دست گرفته اند. من فقط مهندس گرانمایه رو نام بردم اما خیلی از مدیران هستند همانند ایشون که اگه بخاید نام می برم. پس چطور می فرمایید مدیران رو ۱۰۰ درصد جناجی انتخاب کرده است؟؟؟
        اندکی مطالعه بد نیست.

        ضمناً آقای رسول زاده فرمودند پروژه های در دست اقدام و برنامه شهرداری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. آیا مشکل آقای رسول زاده با سرعت اجرای پروژه ها بود؟؟؟ واقعاً باور کنیم؟ یا مشکل شخصی با مهندس ناظم رضوی داشتند. خیلی خوب است که شفاف سازی شود.

        اما در حد خیلی ناچیز ما به همین نظر سنجی ساده هم اکتفا می کنیم. البته اگر مدیر محترم کاشان نیوز این کار را انجام دهند.

        (3)(2)
        • مدیر سایت شهریور ۶, ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ ق.ظ - پاسخ دادن

          شهردار سابق شرایطی بسیار عالی داشت، پدرش در سال اول رئیس شورا بود و پس از آن عضو موثر شورا، در دو سال گذشته نماینده شهر هم از طرفداران اصولگرای شهر بود،بودجه به کمک همه دست‌اندرکاران ۴ برابر شد.
          اما زیرساخت‌های عمرانی و رفاهی در حداقل خود باقی ماند. شهرداری به فرصت سوزی ناظم رضوی پسر کاشان ندیده، نیازی به نظرسنجی نیست دوست عزیز. وقت تلف کردن است. فعالیتهای شهردار نگاه به آینده شخصی خودش داشت، نه عمران و آبادانی شهر که اگر اینگونه نبود آسفالت شهر را که در سه ماه آخر سرعت بخشیده بود از سال اول شهرداری‌اش شروع می‌کرد، نیازی که بکرات، در سخنان مدیران شهرداری خواسته اول مردم اعلام می‌شد

          (1)(3)
          • مهدی رسولی شهریور ۶, ۱۳۹۶ - ۹:۱۵ ق.ظ -

            مدیر سایت گرامی
            واقعاً که چشم هاتون رو بستید.
            همه این مطالبی که فرمودید درست؛ آیا مردم هم نظرات شما رو تأیید می کنن؟؟؟ فلسفه نظرسنجی همینه. که متوجه بشید نظراتتون مخاطب کمی داره. عده زیادی از مردم مخالف نظرات شما هستند. در تاریخ همواره دو نفر رو به عنوان بهترین شهردارها یاد خواهند کرد. ناظم رضوی پدر و ناظم رضوی پسر …
            هیچ کس یاد مدرس زاده ها و زین سازها و طباطبایی ها و وکیل ها نیست و نخواهد بود.
            اما در مورد آسفالت کردن… فکر می کنم ایشون از سال اول شروع به آسفالت معابر اصلی شهر کرد که در دوره های گذشته از اون صرف نظر کرده بودند. بلوار دانش، بلوار راوند، بلوار خلیج فارس، بلوار دارالسلام… کارهای زیربنایی منظور شما چیست؟؟؟
            راه اندازی محور سلامت چه تأثیری روی ترافیک محور فین داشت؟
            بازسازی و بهبود محور امام رضا چه تأثیر در ترافیک ورودی شهر داشت؟
            سیستم پارکی که در خیابان بهشتی و باباافضل انجام شد آیا باعث کاهش ترافیک نشد؟؟؟
            کدوم شهردار در ادوار گذشته جرأت نزدیک شدن به محور فین رو داشت؟؟؟ چقدر آزاد سازی انجام شد؟؟؟ در سایر نقاط شهر چطور؟؟؟
            گذری به بلوار مفتح داشته اید؟؟؟
            هایپر مارکت پشت مشهد در منطقه ای که مملو از جمعیت است آیا باعث کاهش ترافیک نمی شود؟؟؟
            بلوار فاطمیه چطور؟؟؟
            طرح های آینده و در حال اجرا چطور؟؟؟ کمربندی های کاشان، ادامه بلوار صنعت؟؟؟ خیابان الهیه؟؟؟

            هنوز یادمان نمی رود تیترهایی که در نزدیکی انتخابات مجلس در سایتتون می زدید… جهت یادآوری به آرشیو مراجعه کنید. آسفالت ها از بهارستان می گذرد؟؟؟ آیا گذشت؟؟؟
            و نماینده ای که شهردار رو به چشم رقیب می دید نه رفیق. شما که بهتر می دانید عزیز دل!!!
            به قول سهراب چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید…

            شما از جانب مردم صحبت نکنید. اگر به دنبال حقیقت نظر مردم هستید که نیستید یک نظر سنجی ساده بگذارید. مسلماً مردم از این کارتون استقبال می کنند.
            موفق باشید.

            (1)(3)
          • مدیر سایت شهریور ۶, ۱۳۹۶ - ۲:۰۵ ب.ظ -

            آقای رسولی، اقبال عمومی نشان دهنده بسته یا باز بودن چشمان ما است. نگران ما نباشید.
            با شما در خصوص بیادماندن بلند مدت ناظم رضوی موافقم، فرصت سوزی و عدم مدیریت ایشان بطور قطع سال‌ها ورد زبان و نقل مجالس خواهد بود. باشید و ببینید.
            شما به شروع آسفالت بلوار دانش و … اشاره کردید اما به علت قطع این عملیات و وصله وصله شدن همان بلوار دانش اشاره‌ای نکردید! منصف باشید!
            توصیه میکنم، نام مالکان اراضی اطراف محور سلامتی را بدقت بررسی کنید، به نتیجه جالب توجهی خواهید رسید.
            در خصوص ترافیک به نتیجه نگاه کنید و یک روز عصر به ۱۵ خردا، چهار راه آیت الله کاشانی، کمال المک، فلکه فین، معلم مراجعه کنید و دنبال یک محل توقف یا یک پارکینگ بگردید متوجه زحمات ۴ ساله شهردار خواهید شد. در عوض تعداد اتومبیلهایی که در طول یک روز از روی پل مصلی عبور میکنند را بشمارید و مقایسه کنید.
            از هایپرمارکت پشت مشهد حرفی نزیند که عمل انجام شده نامبارک‌ترین و زشت‌ترین رفتار با بافت تاریخی کاشان بود که ضربه انکار ناپذیری به «شهرخانه» بودن کاشان زد که سال‌های متمادی شعار آن را دادند، شما مجموعه امیر چخماق یزد را ببینید متوجه عرض بنده می‌شود، شهردار یزد آن را احیا کرد شهردار شما تخریب!
            از اشاره شما به کمربندی هم به عنوان یک لطیفه میگذرم!
            در مورد خیابان الهیه در آینده به شما خواهیم گفت چرا به این سرعت اجرا شد، از دوستانتان بپرسید اگر به شما اعتماد داشته باشند جواب قانع کننده‌ای خواهید شنید که مردم کاشان ممکن است در آینده بشنوند.
            شهردار منتخب شما، اگر خبر ندارید با توصیه آیت الله نمازی در انتخابات شرکت نکرد، «به دلیل جوانی و کم تجربگی».
            در پایان کاشان نیوز دو ماه مانده به انتخابات کاملاً در این موارد سکوت اختیار کرد وحتی نقدهایی که مدام منتشر می‌کرد را به نسبت گذشته به حداقل رساند که متهم نشود اما انگار شما مایلید این شکست و ناکامی را به روش فرافکنی به دیگران نسبت دهید.
            نظرسنجی را هم می‌توانید در سایتی که اخبار شهرداری را با دریافت هزینه‌های خوب منتشر می‌کرد راه بیاندازید یا در تلگرام و گروه‌های متعدد و پرتعدادی که دارید.

            (1)(2)
        • محمدیان شهریور ۷, ۱۳۹۶ - ۱:۰۱ ب.ظ - پاسخ دادن

          آقای رسولی !
          مردم کاشان ، ماهیانه ۲۰۰ میلون برای کسب افتخار آقای رضوی پول می دهند.
          اولاً : اگر آقای گرانمایه معاونت عمران شهردار قبلی است. پس تمام کارهای رضوی را ایشان انجان می داده است و افتخارات متعلق به ایشان است نه رضوی!
          اینکه آقای رسول زاده گفته باید پروژه های قبلی تمام شود، بنظر بنده منظور ایشان ، افتضاح های قبلی است. یعنی شما می خواهید گودال عظیم خیابان میدان امیر را پُر نکنند؟! چون شهرداری قبلی گفته که اشتباه کردیم ! و ضمنا خسارات هنگفتی که به مغازه های بسته شده در آن خیابان زده شده بماند.
          خوشبختانه اقای رسول زاده گزارش پروژه عظیم آقای ناظم رضوی را رسماً و علناً به مردم دادند و همه تا الان سکوت کرده اند. منظورم فرودگاه است. ایشان گفته فرودگاه ماهیانه ۴۵ میلیون تومان درآمد دارد ولی ماهیانه ۲۵۰ میلیون تومان فقط اجاره فرودگاه به سپاه داده می شود!!!!!!!!!.( یعنی مردم کاشان حداقل ماهیانه ۲۰۰ میلیون تومان برای افتخار آقای رضوی پول می دهند)
          چه خدمت جهادی و سود آوری ؟!!
          کدام عاقل یا دیوانه ایی است که این معامله را سود آور بداند؟!
          حالا کدام عاقلی است که بگوید شهردار جهادی شما بماند؟! و پروژه هایش ناتمام باشد!
          دیگر صحبت را تمام کنید .

          (2)(2)
          • مهدی رسولی شهریور ۹, ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ ق.ظ -

            فرمودید مردم برای افتخار ایشان ماهی ۲۰۰ میلیون پول می دهند. بر فرض حرف شما قبول.
            شهردار وشورای شهر فعلی چرا فرودگاه را تعطیل نمی کند؟؟؟

            (1)(1)
          • مدیر سایت شهریور ۹, ۱۳۹۶ - ۲:۳۸ ب.ظ -

            شما منتظر این اقدام هستید که یک یاحسینا بپا کنید!
            شروع کنید به تبلیغ که؛ دیدی ناظم رضوی برای کاشان فرودگاه آورد و لیست همدلی تعطیل کرد!؟
            این از اختیارات شورای شهر است اگر صلاح دید ادامه خواهد داد و اگر نه تعطیل خواهد کرد.
            فقط باید هزینه و درآمد و منافع و مضرات آن را بررسی کنند و بر اساس واقعیات بدون هراس از تبعات آن تصمیم بگیرند.

            (1)(1)
  • rasool Akbarzade شهریور ۴, ۱۳۹۶ - ۹:۴۲ ق.ظ - پاسخ دادن

    آقای هاشمی از مردان نیک کاشان است و زیر بار حرف ناحق نمی روند. درود بر ایشان که حرف دل مردم را در شورای شهر زدند. تاریخ و تجربه تلخ کاشان مجدد تکرار شد با دستان آقایان همدلی و شخص آقای یثربی.
    می خواهید تو سایتتون بزارید یا نزارید

    (6)(7)
  • ناشناس شهریور ۴, ۱۳۹۶ - ۹:۲۴ ق.ظ - پاسخ دادن

    هوچی گری راه و روش اصولگرایان است…

    (7)(5)
  • دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: