تاریخ ارسال : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت : ۹:۳۸ ق.ظ ۱۵ نظر
Print Friendly

فرزندان ما چقدر بابت عملکرد شهردار فعلی بدهکارند؟

کاشان نیوز– حمیدرضا سعیدی: با اعلام نتایج انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها و با توجه به ترکیب منتخبین مردم، اولین سؤالی که همهمه آن در همه شهر می‌پیچد این است که عاقبت شهردار فعلی چه می‌شود؟ شهردار آینده چه کسی است؟ و…بازار شایعات داغ می‌شود؛ و البته عملکرد شهردار مستقر در بوته نقد قرار می‌گیرد، موافقان و مخالفان به میدان می‌آیند و اظهارنظر می‌کنند و البته افرادی در دو طرف ماجرا گاهی غلو می‌کنند و گاهی حرمت نگه نمی‌دارند.
کاشان ما نیز از این پدیده مبرا نیست، هم این پرسش در بین مردم به وجود آمده است که ” شهردار آینده کیست “؟ و هم البته نقدهایی بر عملکرد شهردار فعلی.
می‌خواهم به دو نکته در اینجا اشاره‌کنم اول اینکه به تجربه، درایت، دلسوزی و کاردانی افرادی اعتماد کرده‌ایم و با رأی خود آنها را به شورای شهر فرستاده‌ایم که یکی از اولین وظایف آنها انتخاب شهردار برای مدیریت شهر است. لذا از فشارهای مرئی و نامرئی و ایجاد کمپین و طومار جمع‌کردن و واسطه تراشیدن دست‌برداریم و اجازه بدهیم تا نمایندگان مردم در فضایی آرام و با در نظر گرفتن ” برنامه ” و ” کارنامه ” افرادی که برای تصدی این مسئولیت مدنظرشان هستند دست به انتخاب بزنند و در برابر این انتخاب به مردم هم پاسخگو باشند.
نکته دوم این است که عملکرد شهردار محترم فعلی دارای ابهامات فراوانی است، این ابهامات در همه زمینه‌ها اعم از رفتار فراقانونی، عدم شفافیت مالی، کیفیت و کمیت پروژه‌ها، پروانه‌ها و تراکم‌های شناور، نیروی انسانی و از همه مهم‌تر عدم اولویت در انجام پروژه‌ها تحت تأثیر فشارهای بیرونی و جناحی وجود دارد. لذا لازم است به‌منظور حفظ اعتماد مردم و پاسداشت حضور فعال آنها پای صندوق‌های رأی، شهردار محترم به‌دوراز جوسازی‌هایی که این روزها با هدایت افراد و جریان‌های پشت پرده تحت عنوان حامیان شهردار به‌اصطلاح جهادی شکل‌گرفته است، یک‌بار برای همیشه مستند و مستدل و در پیشگاه نمایندگان مردم به ابهام‌ها پاسخ دهد، اگر اشتباهی کرده است آن را بپذیرد و از اقدامات خود دفاع کند.
ظریفی می‌گفت: من خیلی دوست دارم بدانم فرزند توراهی‌ام که ماه آینده به دنیا می‌آید از الآن چقدر به شهردار بدهکار است، دوست دارم از الآن اهل برنامه‌ریزی باشد.

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=67011
مطالب مرتبط

  • علی خرداد ۹, ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    هزینه اداره فرودگاه کاشان با یک پرواز در هفته برای مردم نجیب کاشان چقدر است ؟ایا اداره چنین فرو دگاهی با یک پرواز غیر ضروری در هفته از جیب مردم به کام بعضی ها درست است آیا دخل و خرجش میخواند به چه قیمتی برای مردم؟

    (1)(3)
  • A خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    متاسفانه در انتشار نظرات خیلی ترسو هستید.

    (3)(3)
    • مدیر سایت خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ ب.ظ - پاسخ دادن

      شما شجاع هستید که حتی جرئت ندارید نام واقعی خود را بنویسید؟!!

      (0)(4)
      • A خرداد ۹, ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ ق.ظ - پاسخ دادن

        حوصله سر و کله زدن با تو احمق رو ندارم.بیشعور نشستی جواب بدی.یه کم منطقی باش ببین راجع به کدوم نظرم که منتشر نکردی گفتم.الاغ.

        (0)(2)
        • مدیر سایت خرداد ۹, ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ ق.ظ - پاسخ دادن

          این دیدگاه را منتشر می‌کنیم تا شهروندان هم بدانند و بشناسند که چه کسانی از چه کسانی دفاع می‌کنند و در عین اینکه جرئت ندارند نامی از خود بنویسند در پشت کامپیوترشان چگونه شیر هستند و چگونه به دیگران توهین میکنند و توقع دارند جواب منطقی بشنوند و چقدر ظرفیت دارند این جماعت بی مایه و خشک مغز.
          ما خوشحالیم که مخالفانی چون شما داریم، دوستانتان را نمیدانم!

          (1)(1)
          • A خرداد ۹, ۱۳۹۶ - ۴:۲۲ ب.ظ -

            جناب مدیر شجاع کاشان نیوز. اقای با جرات این نظر بنده رو هم منتشر کن.چند نظر پایین تر نظر بنده راحع به مدیریت شهری و ولنگاری های آن را منتشر کردید.هم شما را خوب میشناسم و هم ان مدیر جهادی را.وجه اشتراک هر دوی شما بیسوادی در امری است که به شما سپرده شده است می باشد.مدیر یک سایت ناچیزی مثل شما قطعا باید صبور باشد. پشیزی نیستید که بخواهید برای شهر تعین تکلیف نمایید با مقاله های ابکی و پولکی خود.تا امروز فکر میکردم دلتان برای کاشان میسوزد ولی از حالا مطمین هستم که شما حزب باد هستید .شما انقدر حقیر وبدبخت هستید که از سر ناچاری و بی پولی مدتی به دفتر کاریابی تبدیل شده بودید قدری به مغز سنگین خود فشار بیاوری یادت می اید.ما هم طرفدار افرادی چون مهندس نیکخواه برای شهرداری شهر هستیم.

            (0)(0)
          • مدیر سایت خرداد ۱۰, ۱۳۹۶ - ۳:۱۹ ق.ظ -

            ما هم دقیقاً شما را با ادبیاتی که بکار می‌برید می‌شناسیم، بزودی دور شما بسر آمده و با تغییر مدیریت در شهر و رو شدن پنهان کاری ها برای همیشه شما را رسوا خواهد کرد.
            اما اینکه بتوانید ثابت کنید کاشان نیوز یک ریال برای انتشار خبر یا مطلبی از ارباب قدرت یا مدیران یا اشخاص صاحب نامی که آلوده سیاسی کاری شده‌اند گرفته است این سایت که شما را دچار ترس و دلهره کرده است را تعطیل می‌کنیم. حتی یک ریال!
            و اما فکر میکنم دفتر کاشان نیوز را با دفتر دوستانتان که پول می‌گیرند تا اخبار دروغ شما را منتشر کنند اشتباه گرفته‌اید.
            ما طرفدار هیچ کس نیستیم، کاشان نیوز مدیون کسی نیست که طرفداری از کسی بکند و اصولاً خبرنگاری که طرفداری از کسی بکند خبرنگار نیست، اما منتقد خیلی‌ها هستیم که منافع مردم را با ندانم کاری هدر می‌دهند.
            ما همین که برخلاف شما جرئت داشته‌ایم با اسم و رسم و آدرس، مدیران شهر را نقد کنیم برایمان کافی است، تاریخ در مورد ما و شما قضاوت خواهد کرد.

            (0)(0)
  • علیرضا خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ ب.ظ - پاسخ دادن

    شما این همه خدمات شهرداری رو نمی‌بینید.
    شاید اگه شهردار از طیف فکری شما بود همه چیز درست میشد.

    (7)(1)
  • علی خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۹:۳۶ ب.ظ - پاسخ دادن

    شما فقط داری کار سیاسی میکنی واز اول هم با شهردار مشکل داشتی چون از طیف سیاسی شما نبود!!!
    یه کم وجدان داشته باش اگه شهردار از طیف شما بود الان داشتی به به و چه چه میکردی !!
    اگه مردی یه نظرسنجی از عملکرد شهردار تو همین سایت خودتون بزار تا ببینی مردم چقدر با نظر شما موافقن؟!!!
    هرچند میدونم نظرمو درج نمیکنی
    علی برکت الله

    (8)(0)
    • مدیر سایت خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ ب.ظ - پاسخ دادن

      برای اینکه ثابت کنیم شما سیاسی کاری میکنید و بنای ما از اول حمایت از شهردار بوده اما وقتی راه شهردار حمایت از دوستان و حامیان بوده نه حفظ منافع شهر راه خود را جدا کردیم.
      شما اگر انصاف دارید این لینک را ببینید:فرصتی برای نقد برنامه‌های شهردار جدید کاشان

      (2)(4)
  • A خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۵:۱۱ ب.ظ - پاسخ دادن

    مدیریت سایت یادتون رفت از استخدام های فامیلی در شهرداری،تیم داری ضررده و بی برنامه، دفاتر غیرقانونی پیشخوان مربوط به شهرداری، خفه کردن فضای شهری با نصب داربست به منظور تبلیغات،احداث بلوار کج ومعوج به منظور رونق بخشی ساختمان تجاری شهرداری،میادین پلاستیکی با ابعاد کمی بزرگتر از پرتغال و و و بگید.

    (1)(5)
  • علی خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۳:۱۴ ب.ظ - پاسخ دادن

    حالا که پس از مدتها یه نفر با سابقه اجرایی قوی پیدا شده و الحق و الانصاف داره کار می کنه خداوکیلی اجازه بدین ادامه بده ، کارشون تو این چهار سال خیلی تغییر کرده قطعا اشتباهاتی هم بوده .

    (5)(0)
    • مدیر سایت خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ ب.ظ - پاسخ دادن

      ممکنه سابقه اجرایی قوی را برای ما هم معنی کنید تا متوجه منظور شما شویم!

      (0)(3)
  • پیشرفت و توسعه کاشان خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ ق.ظ - پاسخ دادن

    با این مطالب پیش پا افتاده و سطحی بیش از این از اعتبار سایت خودتون کم نکنید.
    انصافاً خدمات این شهردار در گوشه گوشه شهر هویداست.
    زحمات شبانه روزی زیادی در این چند سال برای کاشان کشیده شد. قطعاً اشکالاتی نیز بوده است. امید آنکه از گفتارتان پشیمان نشوید.
    والعاقبه اللمتقین.

    (11)(4)
    • مدیر سایت خرداد ۸, ۱۳۹۶ - ۲:۲۵ ب.ظ - پاسخ دادن

      منظورتان از خدمات شهردار جدول‌های گوشه گوشه شهر است که در بلوار راوند دوبله کارکردند یا دربلوار جلو بهشتی بجای نخاله زیر خاک کردند؟ یا فرودگاه که هزینه اش از جیب شهروندان و از عوارضی که بدون ضابطه از مردم می‌گیرند اداره می‌شود و در عوض آقایان… مدیرش هستند. یا بلدیه؟ یا پل مصلی که تنگی و سختی اش را مردم در مدخل و چهار راه و میدان کمال الملک می‌کشند؟ یا شاید هم تسهیلات خیابان الهیه است!
      شاید منظورتان دروغ بزرگی است تحت عنوان عبور راه ابریشم از کاشان و هزینه کردن بسیار برای فریب مردم در رسانه‌ها… گفتند.
      کدام برنامه‌های شهردار که در اول مدیریتش اعلام کرد محقق شده؟
      شما به چه چیزی اعتقاد دارید؟ چرا تضییع حق مردم را مخفی می‌کنید؟ بزودی اسنادی منتشر خواهد شد… و آنوقت خواهیم دید چه کسی سیه روی می‌شود!

      (5)(10)

    دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: