تاریخ ارسال : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت : ۳:۴۹ ب.ظ ۱۰ نظر
Print Friendly
عباسعلی منصوری خبر داد

فرودگاه کاشان بار دیگر شاهد پروازهای مسافری خواهد بود

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از موافقت مسئولان امر به منظور بهره‌برداری دو منظوره از فرودگاه کاشان خبر داد.

کاشان نیوز: عباسعلی منصوری اظهار داشت: با موافقت مسئولان و دستور مقام معظم رهبری در خصوص استفاده دو منظوره از فرودگاه کاشان، اقدامات تحقیقاتی در خصوص احداث ترمینال مسافربری آغاز شده است.
وی، بزرگترین مشکل بهره‌برداری از فرودگاه کاشان را عدم ترمینال مسافربری دانست و بیان داشت: به منظور بهره‌برداری از فرودگاه مسافربری کاشان نیازمند تأمین بودجه ساخت ترمینال بودیم که با اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال از سوی دولت این مشکل نیز برطرف شد و می‌توان ظرف ماه‌های آتی شاهد نخستین پرواز مسافربری فرودگاه کاشان باشیم.
 این مسئول تصریح کرد: استفاده دو منظوره از فرودگاه‌های کشور به دلیل صرفه‌جویی در هزینه ساخت و نگهداری رایج است که فرودگاه کاشان نیز به جمع فرودگاه‌های دو منظوره کشور همچون مهرآباد افزوده شد.
منصوری با یادآوری تشکیل کمیته‌ای به منظور تسریع ساخت و بهره‌برداری مسافربری فرودگاه کاشان در نخستین جلسه نخبگان و معتمدین کاشان به بازه زمانی یک ماهه تا تشکیل جلسه دوم مجمع نخبگان و معتمدین کاشان اشاره کرد.
این عضو خانه ملت تصریح کرد: در نخستین جلسه ضمن تعیین کمیته مذکور از حضار خواسته شد تا به بررسی و شناسایی اولویت‌های کاشان پرداخته شود و افراد شایسته در بخش‌های اداری شناسایی و به عنوان مدیران ادارات کاشان به مسئولین ذیربط معرفی شوند.
وی متذکر شد: انتظار می‌رود تا با تداوم جلسات مجمع نخبگان و معتمدین کاشان به دنبال جذب تمامی احزاب هستیم تا با حضور گسترده و جدا از توجه به سلایق و منافع حزبی به دنبال پیشرفت کاشانی را که زیبنده مردم این شهر هست باشیم.
 این نتیجه در حالی به دست آمد که از زمان گفت‌وگوهای سازمان هواپیمایی کشوری و یکی از ارگان‌ها در زمینه تحول ساختاری فرودگاه کاشان، حدود یک دهه گذشته و در گذر زمان گویا به فراموشی سپرده شده بود؛ حال باید به انتظار نشست تا با اولین پرواز مسافربری، همشهریان چگونه استقبالی را برای خواسته دیرینه خود دارند.

منبع: تین نیوز

بازگشت به صفحه اول

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=24784
مطالب مرتبط

  • ناشناس آذر ۱, ۱۳۹۲ - ۸:۵۸ ق.ظ - پاسخ دادن

    برادران عزیز هنوز هیچی نشده این طور با هم اختلاف نکنید. ظاهرا خود جناب پورعسگری اومده تشکر کرده ( با ذکر نام )حالا ما با هم دعوا می کنیم!

    (0)(0)
  • saeid آبان ۳۰, ۱۳۹۲ - ۱:۵۶ ب.ظ - پاسخ دادن

    کاشون داره انگار یه تکونی به خودش میده !!!!!!!!!!!!!!!!!

    (0)(0)
    • ناشناس آذر ۱, ۱۳۹۲ - ۸:۵۶ ق.ظ - پاسخ دادن

      انگار!

      (0)(0)
  • اسماعیلی آبان ۳۰, ۱۳۹۲ - ۱:۵۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام
    برادر غلامی عزیز چرا خبر به این مهمی را تیتر نزدید
    با تشکر از زحمات شما امید داریم این تلاش نماینده شهرمان در صدر اخبار شهر باشد
    و سپاس فراوان از زحمات دکتر منصوری نماینده ارزشی شهرستان کاشان و آران بیدگل
    موفق باشید منتظر پاسخ شما

    (0)(0)
    • آرزو آذر ۲, ۱۳۹۲ - ۹:۵۳ ق.ظ - پاسخ دادن

      آقای غلامی از شما در مورد پوشش این خبر توقع بیشتری می رفت
      حداقل یه تیتر قشنگ و استفاده در قسمت بالای سایت بعنوان شش خبر اصلی

      (0)(0)
  • مرجان آبان ۳۰, ۱۳۹۲ - ۱:۵۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    البته نباید فراموش کرد این فرودگاه 20 سال از آن می گذرد ولی تنها کسی که توانسته از مقام معظم رهبری جهت راه اندازی فرودگاه دستور حکومتی بگیرد با توجه به شرایط حساس این منطقه فقط شخص نماینده محترم منصوری می باشد .واقعا از شجاعت و تلاش ایشان سپاسگذاریم.
    در ضمن تا حالا شخصی به نام پورعسگری نشنیده ایم که بتواند کاری بکند در سطح شهرستان چه برسد به پیگیری مسائل کشوری !!!!!!!!!
    اگر اشخاص دیگری بودند تا حالا باید 10000پرواز می داشته .وای ای نتونم ببینی بعضی بزدلان
    درود به نماینده شجاع کاشون تیمسار منصوری

    (0)(0)
  • علیرضا آبان ۳۰, ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷ ق.ظ - پاسخ دادن

    به امید کاشانی آباد …

    (0)(0)
  • مهدی آبان ۲۹, ۱۳۹۲ - ۹:۲۹ ب.ظ - پاسخ دادن

    ببینیم چه کردی

    (0)(0)
  • مهدی برازنده آبان ۲۹, ۱۳۹۲ - ۷:۵۵ ب.ظ - پاسخ دادن

    با سلام
    جناب منصوری
    طرح فرودگاه کاشان یکی از برنامه های آقای دکتر پورعسگری بود و با تلاشهای صورت گرفته شده و لابیهایی که ایشان با تهران داشتند ،این امر تحقق خواهد یافت البته این به این منظور نیست که جنابعالی در این زمینه نقش موثری نداشته اید،ولی بی انصافیست که زحمات دیگر مسئولین و یا افراد تاثیرگزار نادیده گرفته شود و هر طرح و ایده ای را به نام تلاشهای خودثبت نمائید!! خود برتر بینی و خود برتر اندیشی باعث مشورت ناپذیری در جامعه می شود.
    باتشکر

    (0)(0)
  • پورعسگری آبان ۲۹, ۱۳۹۲ - ۵:۰۴ ب.ظ - پاسخ دادن

    با تشکر از زحمات فراوان و شبانه روزی نماینده محترم شهرستان جناب دکتر منصوری و آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی برای ایشان خواستاریم .
    خدا قوت ،خسته نباشید

    (0)(0)
  • دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: