تاریخ ارسال : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت : ۸:۲۲ ق.ظ ۱۲ نظر
Print Friendly
پس از چادری شدن مریلا زارعی، نرگس آبیار چادر خود را برداشت

کشف حجاب این بازیگر+عکس

نرگس آبیار کاگردانی که از او به عنوان تنها کارگردان چادری سینمای ایران نام برده می‌شد، اکنون نوع پوشش خود را عوض کرده و چادر را کنار گذاشته است.

مجله کاشان نیوز: نرگس آبیار کاگردانی که از او به عنوان تنها کارگردان چادری سینمای ایران نام برده می‌شد، اکنون نوع پوشش خود را عوض کرده و چادر را کنار گذاشته است.
 نرگس آبیار کارگردانی که اخیرا پوشش چادر خود را کنار گذاشته، در صفحه فیسبوک خود چند عکس از جمله عکس‌ زیر را قرار داده است.
نرگس آبیاراین عکس نیز متعلق به قبل از برداشتن چادر نرگس آبیار است:

نرگس آبیار چادری
منبع: دانا

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=28705
مطالب مرتبط

  • سوشا اسفند ۱۲, ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷ ق.ظ - پاسخ دادن

    حالا اگه برعکس بود هیچ مشکلی نبود ولی الانه همه درخواست حذف خبر رو دارند بابا شما دیگه کی هستید!!!!!!!!

    (0)(0)
  • hooman اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    شما چقدر عقب افتاده هستید.همچین میگید کشف حجاب انگار بنده خدا لخ اومده بیرون.بدبختی ما همیناس دیگه.عقب افتاده هایی امثال شما این مملکت رو به …[حذف توسط مدیر سایت] کشیدن.کشف حجاب به این میگن؟تازه فکر نمیکنم این مطلی ربطی به کاشان نیوز داشته باشه.با این جور مطالب کهنه و عقب افتاده بیشتر خودتون رو خراب میکنید و……….

    (1)(0)
  • وحیدزاده اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ - ۹:۱۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    این خبر من را یاد حرف های خاله زنکی انداخت و درسته که منبع خبر کس دیگه هست اما شما که دیدی این خبر مصداق فضولی در حریم شخصی دیگران هست چرا انعکاس دادی؟با این کار به شخصه نظرم درباره کاشان نیوز عوض شد.اصل رو رها کردیم و چسبیدیم به این حرف ها.اگه این خانم به شکل واقعی هم کشف حجاب کنه (نه این چیزی که شما اسمشو کشف حجاب گذاشتی) باز هم آسیبی به جامعه نمیزنه،مال مردم رو نمیدزده.کاشان نیوز برو دنبال واقعیت هایی که داره روز به روز مردم رو ضعیف و یک سری آدم وطن فروش و خودخواه رو متمول ترمیکنه.مشکل امروز ما حجاب این خانوم نیست.برو دنبال ریشه گرانی ، فساد و …

    (0)(0)
  • شهروند کاشانی اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ - ۱:۲۴ ب.ظ - پاسخ دادن

    اگر چه این خبر مال کاشان نیوز نیست اما چون قضاوت خوانندگان بر اساس متن و اخبار کاشان نیوز صورت میپذیرد از مدیر سایت میخواهم که این مطلب را حذف کن. کاشان نیوز بیش از اینگونه اخبار ارزش دارد.

    (0)(0)
  • .. اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ - ۱:۲۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    کاملاً با «علیزاده» موافقم کاشان نیوز برای احترام به کاربران این مطلب را بردار.

    (0)(0)
  • علیزاده اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳ ق.ظ - پاسخ دادن

    این مطلب در شأن کاشان نیوز نیست. اگر حقی برای کاربران قائل هستید با توجه به نظرات دیگر آنرا از روی سایت بردارید.

    (0)(0)
  • ناشناس اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷ ق.ظ - پاسخ دادن

    لینک پروفایلش رو میذاشتید بریم ببینیم واقعا هست این عکس؟

    (0)(0)
  • مسعود اسفند ۱۱, ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸ ق.ظ - پاسخ دادن

    سلام
    واقعا از کاشان نیوز انتظار نداشتم!
    چیز دیگه ای فکر میکردم!
    انتشار هر مطلبی از هر جایی شایسته سایت خبری وزینی چون کاشان نیوز نیست!

    (0)(0)
  • ناشناس اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    واقعا شما این کار رو مصداق کشف حجاب میدونید؟؟؟

    (0)(0)