تاریخ ارسال : ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت : ۳:۴۵ ب.ظ ۱۰ نظر
Print Friendly

گشت و گذاری در رحق/گزارش تصویری

کاشان نیوز: بهار در دل طبیعت مسحور کننده و درخشان است اما «رحق» با باغ‌های بادام و گردو در اولین ماه بهار جلوه‌ای دیگر گونه در نظر گاه انسان میگسترد و اگر نبود مدرسه متروکه ویران و معادن سنگ ابتدای روستا که چون زخمی چرکین بر چهره زیبا و طبیعت دل انگیز روستای رحق نشسته بودند رحق از زیبایی چیزی کم نداشت! 
برای وضوح تصاویر بر روی هریک کلیک کرده و منتظر بمانید

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=30433
مطالب مرتبط

  • اکرم حق پرست تیر ۲۴, ۱۳۹۶ - ۷:۱۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    شک نداشته باشید که رحق بهشت ایران هست وخواهد بود.

    (0)(0)
  • حسین فردوسی فروردین ۶, ۱۳۹۶ - ۵:۴۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام تشکر از عکس هاتون،با اجازه من چند عکس را برای مسابقه انتخاب کردم، و برای برنده شدن در رقابتم،امیدوارم قراردادن عکس ها بدون منبع برای مسابقه ناخوشایند شما نباشد

    (0)(0)
    • مدیر سایت فروردین ۶, ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ ب.ظ - پاسخ دادن

      انشاالله موفق باشید، امیدواریم که پس از برنده شدن هم ما را فراموش نکنید (-؛

      (0)(0)
  • hasan تیر ۲۰, ۱۳۹۴ - ۴:۰۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    راست میگید

    (0)(1)
  • اکبری مقدم تیر ۳, ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    رحق روستایی خوش آب وهواودیدنی است تصاویر دیدنی و بهتری از آن هم میتوان تهیه کرد

    (1)(0)
  • علیرضا اشرفی خرداد ۱۰, ۱۳۹۳ - ۴:۳۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام
    از اینکه با دیدن این مناظر مرا به حال و هوای روستای دیدنیمان بردید کمال تشکر را مینمایم اگر عکسهای بیشتر و دقیقتری از کوچه پس کوچه های زیبای روستا را آورده بودید گالری دیدنی تر ی می شد

    (1)(0)
  • خوشه اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام

    طرح من در روستای رحق و بادام است. سه دشت بهاباد و عشق آباد و دشت ده زیر نظر من است.من به مداوای بیماری های درختان گردو و بادام و سیب و… می پردازم.پوستخوار و چوبخوار و کرم خراط و …. دارد به درختان آنجا آسیب جدی می زند و زده است. اما راه آن وحشتناک سخت است و مردمان آنجا با من خوبند.کشاورزان زیر نظرم.آنجا مردمان خوبی دارند و اگر حرف گوش کنند شاید بتوانم پیشرفت آفات و بیماری ها را کنترل کنم.

    (1)(0)
  • دکتر علی اکبر تقی زاده رهقی اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ ب.ظ - پاسخ دادن

    با سلام.ضمن تشکر از جناب آقای غلامیان و همکاران محترم جهت نمایش زیباییهای روستایم رحق(رهق).متاسفانه تمرکزمسوولین بر معدود مناطق دیدنی کاشان و خمودگی نیروهای بومی منطقه مانند اینجانب،باعث شده که روستاهای زیبای زیادی مانند روستای رحق مهجور باقی بمانند.درضمن از چند سال پیش با تصویب مجلس شورای اسلامی نام روستا از رهق به “رحق” تغییر پیدا کرده است.

    (1)(0)
  • سارا اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ - ۴:۲۴ ب.ظ - پاسخ دادن

    رهق!!

    (1)(0)