تاریخ ارسال : ۲۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت : ۷:۳۶ ب.ظ ۱۵ نظر
Print Friendly

20 رشته جدید به دانشگاه آزاد کاشان اضافه شد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در گفتگو با خبرگزاری فارس از ایجاد 20رشته در این دانشگاه طی یک سال گذشته خبر داد.

منصور دیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از این تعداد رشته، مجوز دریافت یک رشته در مقطع دکترا و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین سه رشته در مقطع کارشناسی پیوسته اخذ شده است.

وی، رشته دکترای زبان ادبیات فارسی و رشته‌‌های کارشناسی ارشد نساجی، مکاترونیک، پلیمر، مکانیک و مهندسی شیمی نساجی را از جمله این رشته‌ها اعلام کرد و از پذیرش دانشجو در برخی از این رشته‌ها خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خاطرنشان کرد: مجوز سه رشته کارشناسی پیوسته رباتیک، معماری و برق نیز دریافت و به دیگر رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است.

دیاری با اشاره به اینکه رشته‌های مورد نیاز بازار و صنعت مورد توجه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان است، بیان کرد: رویکرد این دانشگاه در رشته جدید بیشتر به سمت رشته‌های تحصیلات تکمیلی و میان رشته‌ای است.

وی همچنین از افزایش 10 درصدی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خبر داد و با اشاره به اینکه، بالغ بر 12 نفر به هیئت علمی این دانشگاه اضافه شده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود طی مدت یک سال آینده 10 درصد دیگر به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اضافه شود.

دیاری با اشاره به دریافت اخذ مجوز کمیته منتخب در این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه‌های بسیار بزرگ و جامع می‌توانند چنین کمیته‌ای را که برای ارتقای اساتید است، داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه، این کمیته پیش از این در نجف‌آباد اصفهان تشکیل شده و تمامی واحدها برای ارتقای اساتید، باید مدارک خود را به نجف‌آباد ارسال می‌کردند، ابراز کرد: با اخذ مجوز کمیته منتخب، از این به بعد تصمیم‌گیری برای ارتقای اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان انجام می‌شود.

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=3022
مطالب مرتبط

  • Melika بهمن ۳۰, ۱۳۹۴ - ۷:۳۶ ق.ظ - پاسخ دادن

    لطفا رشته هایی بیاورید که آینده شغلی داشته باشه مثلا مهندسی پزشکی موقعیت شغلی در کاشان نداره و تا کارشناسی هست خیلی خوب میشه اگه رشته های هوشبری و مخصوصا دندان پزشکی بدون آزمون بیاورید.

    (4)(1)
  • هدیه شهریور ۲, ۱۳۹۴ - ۹:۱۹ ب.ظ - پاسخ دادن

    رشته حقوق و پرستاری بیاورید ممنون

    (8)(2)
  • ناشناس مرداد ۱۷, ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ ق.ظ - پاسخ دادن

    آقا رشته پرستاری بیار ایناب چ دردی میخوره

    (7)(0)
  • مائده تیر ۳۱, ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    من رشته ی تجربی ام امسال کنکور دادم با توجه به رشته ام می تونم معماری آزاد کاشون بخونم؟؟؟؟؟

    (0)(1)
  • سارا تیر ۳۱, ۱۳۹۴ - ۴:۲۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    چه رشته های تجربیی توی دانشگاه آزاد کاشان هست؟

    (21)(2)
  • مریم تیر ۳۰, ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ ب.ظ - پاسخ دادن

    چرا رشته مامایی و پرستاری را به رشته های دانشگاه اضافه نمی کنید؟

    (12)(4)
    • علی تیر ۳۱, ۱۳۹۴ - ۴:۱۱ ب.ظ - پاسخ دادن

      به خاطر اینکه به دلیل نفوذ نماینده محترم دانشکده پزشکی و پیراپزشکی ازاد کاشان به اران منتقل شد و در این سکوت مسیولان اران به دنبال فضا سازی سی تی اسکن شدند تا کسی نفهمد .

      (3)(1)
  • kazemi مهر ۲۰, ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳ ب.ظ - پاسخ دادن

    باسلام.جرارشته حقوق را در مقطع ارشد كه انقدر متقاضي دارد وبهترين رشته علوم انساني است را اضافه نمي كنيد..

    (1)(0)
  • صالح شهریور ۳۰, ۱۳۹۳ - ۴:۵۹ ب.ظ - پاسخ دادن

    با سلام لطفا کارشناسی رشته روابط عمومی را برای بهمن 93بیارید با تشکر

    (0)(1)
  • لطفا دکترای برق قدرت در دانشگاه ایجاد نمایید. مرداد ۲۹, ۱۳۹۳ - ۱:۱۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    لطفا دکترای برق قدرت در دانشگاه ایجاد نمایید.

    (1)(0)
  • حمید باقری خرداد ۳, ۱۳۹۳ - ۵:۳۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام
    من رشته معماری میخونم میخواستم ازمسولان محترم درخواست کنم که کمی شهریه معماریهاراکمتر کنن اخه یک ملیونو خوردای هم شد شهریه>>

    (0)(0)
  • جواد آذر ۲, ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸ ق.ظ - پاسخ دادن

    تمام دانشگاهای کاشان در مقطع کارشناسی مدیریت دارد چرا در مقطع ارشد مدیریت ندارد لطفا رشته ارشد مدیریت ها اضافه بفرمایید ممنون

    (1)(0)
  • امیرهوشنگ مهر ۱۲, ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۶ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام.برید بی نهایت رشته اضافه کنید کی میاد دانشگاه ازاد بااین شهریه های بالا من خودم رشته مکانیک هستم ببنید چندتا دانشجو برا ترم جدید 90-91ثبت نام کردند

    (0)(0)
  • حسين اميدي شهریور ۲۲, ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام
    وضعيت دانشگاه علوم پزشكي رو بررسي كنيد
    مديريت افرادي مثل رئيس فعلي منجر به نخوت و ايجاد ياس در دانشگاه شده
    لطفا چاره انديشي كنيد.

    (2)(1)
  • iman تیر ۲۵, ۱۳۹۱ - ۸:۳۹ ق.ظ - پاسخ دادن

    به دلیل افزایش دانشجویان رشته کامپیوتر چرا کارشناسی ارشد این رشته را در دانشگاه نمی اورید با تشکر

    (0)(2)
  • دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: