تاریخ ارسال : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت : ۷:۴۵ ب.ظ ۱۲ نظر
Print Friendly

رادیو کاشان ــ دهمین برنامه

کاشان‌نیوز: رسیدیم به دهمین برنامه رادیو کاشان نیوز. این برنامه تقدیم می‌شود به پدر نساجی ایران مرحوم ارباب حسن تفضلی.

از شنوندگان عزیز تقاضا داریم ما را با انتقادات و پیشنهادات خود در راه برنامه‌هایی بهتر یاری کنند.

تهیه کننده: ابوالفضل نارنجی

گوینده: فهیمه استادیان

مجری: علی موسوی
موسیقی متن و تدوین: علی اسدالله‌زاده

درج مطالب و نظرات در قسمت دیدگاه‌های ذیل مطالب، ارسال خبر در برگه «ارسال خبر» بالای سایت به نشانی:

http: //kashannews. net/submit-news/

و نشانی‌های:
ارتباط با مدیر سایت:
۰۹۱۳۱۶۱۳۹۱۳
info@kashannews. net

ارتباط با تحریریه:
khabar@kashannews. ir
khabar@kashannews. net

فکس: ۵۵۵۱۶۰۲۲-۰۳۱
صندوق پستی:

لینک کوتاه مطلب : http://kashannews.net/?p=49517

  • مسعود ارشدی آبان ۲۱, ۱۳۹۴ - ۴:۰۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام عالی بود بچه ها ….ممنونم..

    (2)(0)
  • مسعود ارشدی آبان ۲۱, ۱۳۹۴ - ۴:۰۱ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام خسته نباشید بچه ها….لذت بردم

    (2)(0)
  • یه بنده خدا آبان ۱۹, ۱۳۹۴ - ۸:۰۰ ق.ظ - پاسخ دادن

    ینی رادیو به این خوبی کی دیده؟
    کسی تا حالا ندیده !
    خخخخخ

    (1)(0)
  • ناصز عزیزی آبان ۱۷, ۱۳۹۴ - ۸:۴۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    برنامه تون عالی ابتکار فوق العاده ایی به کار بردید

    (4)(0)
  • ناصز عزیزی آبان ۱۷, ۱۳۹۴ - ۸:۳۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    برنامه تون عالی ابتکار .فوق العاده ایی به کار بردید خبراتون جذابه امیدوارم روزی شاهد سراسری شدن این شبکه رادیویی باشیم بازم دست بچه های کاشون درد نکنه

    (3)(0)
  • متقی آبان ۱۶, ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ ب.ظ - پاسخ دادن

    ایول به کاشان، چنین مجری و چنین سایت و چنین کارگردان و …رادیو؟
    من اتفاقی این برنامه را در اینترنت پیدا کردم. من کاشونی هستم اما در دیار غربت، اروپا
    دست مریزاد مرا بردید به ۱۲ سال پیش توی پس کوچه های کاهگلی کاشان.
    موفق باشید من هر هفته منتظر برنامه های بهتر اما محلی گرا تر رادیو کاشان نیوز هستم.

    (7)(0)
  • امیرپاشا آبان ۱۵, ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    جلف بازی مجریای مرد تو همون دقایق اول عجیب تو ذوقم زد .. اونم تو برنامه دهم .. اصلأ قشنگ نبود اون لحن صحبت کردن .. به نظر میرسه مجریای مردتون توی اجرای برنامه و بین سبک رادیو معارف و یه برنامه طنز و شاد موندن و نمیدونن چه سبکی باید اجرا کنن !!! در انتخاب اخبار هم اگه دقت بیشتری به خرج بدید بد نیس .. سعی کنید تو این مدت محدود ۱۰ دقیقه ی پایانی اخبار مهم و پرمخاطب و کمی تا قسمتی چالشی و غیرخنثی به اطلاع مردم و شنونده ها برسه ..

    (2)(3)
  • شعبانی آبان ۱۵, ۱۳۹۴ - ۸:۲۵ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران محترم و پرانرژی کاشان نیوز. خداقوت
    دوستان اجراها خوب بود ولی اگر پر احساس تر و پر انرژی تر اجرا شود بهتر خواهد شد. خیلی ممنون.
    موفق باشید و روز به روز قوی تر شوید ان شاالله

    (4)(0)
  • شهروند دوستدار کاشان نیوز آبان ۱۵, ۱۳۹۴ - ۱:۲۹ ب.ظ - پاسخ دادن

    کاشان نیوز به بخش رادیو….
    ابتکار جالبی بود! نمیشه یک کاشونی یه جایی باشه و خوشمزگی نکنه
    ادامه بدین و باعث افتخار کاشان باشید

    (5)(0)
  • کاشونی زبل آبان ۱۵, ۱۳۹۴ - ۱:۲۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    زود پسرخاله نشید.
    ۱۰ دقه برنامه که این همه داد و هوار نداره تا آدم میره گوش کنه تموم شده رفته پی کارش.
    رادیو که اینجوری نیست لااقل اسمش را یذارید رادیو ثانیه ای کاشان نیوز بهتره ولی بهرحال از دفعه قبل بهتره ولی رادیو نیست
    خودمم دارم یواش یواش مشهور میشم!
    (:

    (1)(4)
  • کاشانی آبان ۱۵, ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ ب.ظ - پاسخ دادن

    معلومه یه کار تیمی بوده،از نوشتن بگیر تا آخرش،تدوینگرتونم آشناس خیلی،بگید دوسش داریم هرچن کار مارو قبول نکرد :))

    (3)(0)
  • رضا آبان ۱۵, ۱۳۹۴ - ۹:۰۵ ق.ظ - پاسخ دادن

    سلام دستتون درد نکنه خیلی مفید و عالی بود. من همیشه خبراتونو میخونم

    (5)(1)
  • دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: