تاریخ ارسال : ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت : ۸:۴۷ ق.ظ ۹ نظر
Print Friendly
سعید ابریشمی راد با 5 رای موافق و 4 رای ممتنع شهردار کاشان شد

از ما می‌پرسند «رأی ممتنع» چیست؟

کاشان نیوز: ما می‌گوییم رأی ممتنع یعنی بگویند غذا امشب بادمجان می‌خوری یا کوفته، بگویی فرقی ندارد، مهم این است که یک‌چیزی بخورم. درحالی‌که آگاهان می‌دانند تفاوت بین بادمجان و کوفته خیلی زیاد است و جامعه به دو بخش اصلی بادمجان خوارها و کوفته خواران تقسیم می‌شود. منتها یکسری از اساتید ممکن است به مرحله‌ای رسیده باشند که دنیا براشان به‌صورت کلی فرقی نداشته باشد. مثل‌اینکه بگویند تو می‌خواهی با یک آدم‌حسابی ازدواج کنی یا با یک پیزوری؟ تو بگویی فرقی ندارد مهم این است که ازدواج کنم یا مثل این است که بروی فرودگاه و بپرسند کجا می‌خواهی بروی؟ جزایر قناری؟ کره‌شمالی؟ تو بگویی فرقی ندارد مهم این است که یک جایی بروم یا بگویند بابات را بیشتر دوست ‌داری یا بقال سر کوچه را؟ تو بگویی فرقی ندارد من به‌هرحال باید یکی را دوست داشته باشم یا ازت بپرسند جایزه را به جمشید مشایخی می‌دهی یا عزت‌الله انتظامی؟ تو بگویی فرقی ندارد جفتشان بازیگر قدیمی هستند که در اینجا آقای مشایخی به تو یادآوری می‌کند اگر جرئت‌ داری رأی ممتنع بده یا ممکن است از شما بپرسند برنامه ماه‌عسل تلویزیون را نگاه می‌کنی یا سریال‌ترکی‌های ماهواره را؟ تو بگویی فرقی ندارد مهم این است که به یک‌چیزی نگاه کنم که اشکم دربیاید.

بله. رأی ممتنع چنین حالتی است. حالا فکر کن ملت هزینه می‌کنند بروند یک جایی که هی نظرشان را بپرسند. خب عزیز من وقتی شما برات فرقی نمی‌کند، یک صندلی چرمی می‌خریدی می‌گذاشتی خانه، صبح تا شب روی همان هم می‌نشستی و گلابیت را می‌خوردی دیگر. والا.

منبع: روزنامه شرق

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=68257
مطالب مرتبط

  • علی مسجدی شهریور ۱۱, ۱۳۹۶ - ۲:۴۳ ب.ظ - پاسخ دادن

    یک جعبه خرما به علی هاشمی طاهری بدهید!

    (0)(0)
  • محسنی شهریور ۱۰, ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ ق.ظ - پاسخ دادن

    رآی ممتنع دادند چون با این سوابق شهردار اگر رأی منفی می دادند، غرض ورزی شان ۱۰۰% در عمل معلوم می شد. با رأی ممتنع حالا ۵۰% معلوم شده است.

    (0)(0)
  • مهدی شهریور ۸, ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ ق.ظ - پاسخ دادن

    یکی از وظایف هر رسانه ای بی طرفی در اطلاع رسانی می باشد این اصل باعث ماندگاری و پیشرفت رسانه خواهد شد. امروزه مردم هوشیار هستند و می فهمند
    امیدوارم این رسانه نیز روزی خارج از هیوهای سیاسی به این اصل پایبند گردد.

    (3)(0)
  • rasool Akbarzade شهریور ۸, ۱۳۹۶ - ۹:۲۷ ق.ظ - پاسخ دادن

    شما کدومش به نفعتونه بادمجان یا کوفته؟
    شهردار مدنظرتون که اومد، به منافع که ۴ سال نداشتین و الان دارین فکر کنین.

    (5)(1)
    • مدیر سایت شهریور ۸, ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ ق.ظ - پاسخ دادن

      رسول عزیز، شما عادت دارید برخلاف مردم متمدن، رسانه را که محل انتشار خبر و تحلیل است به باد فحاشی و توهین می‌گیرید!
      واقعیت چیزی نیست که با منکوب کردنش از بین برود. شهردار باید در خدمت شهر باشد نه در خدمت خودش و دوستانش و … .
      مادر محترمه، شهردار محترم سابق در سر چهار راه آیت الله کاشانی در جمع مردم خطاب به یکی از نامزدها علناً در شب انتخابات شورا گفته بود مردم این شهر همه‌شان نوکر پسر من و پدرش هستند، شما میخواهید جلو او بایستید؟
      آیا واقعاً این خفت بار نیست برای شما؟
      انگار شرایط برای شما کباب سلطانی بوده که اینگونه با وقاحت از منافع صحبت می‌کنید.
      شما هرگز نخواهید توانست درک کنید که یک رسانه و یا یک شخص حاضر باشد در راه رضای خدا و خلق و وجدانش مدیران را نقد کند.
      به نظر شما حتماً یک نفر باید وابسته باشد، نوکر باشد.
      حالا که این افتخار را از شما گرفته‌اند دلخور شده‌اید.

      (3)(5)
      • محمدجواد هاشمی طاهری شهریور ۱۱, ۱۳۹۶ - ۸:۴۸ ق.ظ - پاسخ دادن

        از رسانه ای که ادعای “قانون مداری” و “تمکین به قانون” رو داره انتظار میره حرفی یا متنی رو که میذاره با سند و مدرک مستدل باشه و هر حرفی رو که هر کجا و از هر کسی (مطمئن یا غیرمطمئن) شنید به عنوان ابزار در پاسخ گویی به طرف مقابل بکار نبره!!!
        خواهشاً لینک فیلم یا فایل صوتی ذکر شده در پاسخ رو بذارید.

        (0)(0)
        • مدیر سایت شهریور ۱۱, ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ ق.ظ - پاسخ دادن

          جالب است، خود کسانی که نامشان برده شده حاضر به گفتگو نیستند و در عوض طرفداران و … ایشان در میدان چه جولانی می‌دهند! مدرک معتبرتر از این لازم داشتید برای اثبات اصل سخن؟
          آفتاب آمد دلیل آفتاب!

          (1)(0)
  • شهروند شهریور ۸, ۱۳۹۶ - ۹:۱۸ ق.ظ - پاسخ دادن

    اکه روصندلی چرمی توخونه بشینی وگلابی بخوری که مفت مفت حقوق بهت نمی دن !!!!!
    نه نشد پول مفت خوردنه که باعث شده تلاش کنه …[حذف توسط مدیر سایت]

    (1)(0)
  • سارا کاشانی شهریور ۸, ۱۳۹۶ - ۸:۵۰ ق.ظ - پاسخ دادن

    رای ممتنع یعنی نه سیخ بسوزه نه کباب…

    (3)(0)
  • دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: