تاریخ ارسال : ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت : ۹:۱۰ ق.ظ ۱۵ نظر
Print Friendly
سرانجام پس از ماهها شایعه و تکذیب؛

صدرائیه از فرمانداری کاشان رفت

با وجود اینکه تا لحظه تنظیم این خبر هنوز هیچ خبر رسمی در تایید این موضوع از سوی فرمانداری کاشان منتشر نشده است و در حالی که اعضای گروههای مجازی چنان به سرعت پیش می روند که انتظار می رود تا ساعتی دیگر گزینه جایگزینه صدارائیه و زمان تودیع و معارفه را نیز مشخص کنند! خبرنگار ما با یک منبع موثق در استانداری اصفهان تماس حاصل کرد و تاییدیه این خبر را گرفت. این مقام اگاه با تایید پذیرش استعفای صدارئیه از سوی استاندار گفت: قرار است فردا حکم یک نفر که احتمالا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خواهد بود به عنوان سرپرست فرمانداری کاشان صادر شود تا در فرصت مناسب گزینه جدید برای فرمانداری کاشان انتخاب و معرفی شود.

صدرائیه - فرماندار کاشانکاشان نیوز: سر انجام پس از ماهها شایعه رفتن یا ماندن ابوالفضل صدرائیه فرماندار کاشان، روز گذشته خبر قطعی کناره‌گیری یا برکناری وی از فرمانداری کاشان به حقیقت پیوست. درحالی که خبر برکناری یا استعفای صدارییه و سرپرستی مومنیان در گروههای مجازی دست به دست می شود خبرنگار ما برای دریافت صحت خبر با مجید رفیعی مسئول روابط عمومی فرمانداری کاشان تماس گرفت که ایشان ضمن اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت: من آخرین خبری که دارم اینست که ایشان سرگرم برنامه ریزی برای برنامه های هفته دولت هستند. در عین حال رفیعی گفت: به محض کسب اطلاع از موضوع تلفنی خبر خواهد داد. تا لحظه تنظیم این خبر هنوز هیچ خبر رسمی در رابطه با این موضوع از سوی فرمانداری کاشان منتشر نشده است و مسئول روابط عمومی این اداره نیز هنوز تماسی نگرفته است ، در حالی که اعضای گروههای مجازی چنان به سرعت پیش می روند که انتظار می رود تا ساعتی دیگر گزینه جایگزینه صدارائیه و زمان تودیع و معارفه را نیز مشخص کنند!

خبرنگار ما با یک منبع موثق در استانداری اصفهان تماس حاصل کرد و تاییدیه این خبر را گرفت. این مقام اگاه با تایید پذیرش استعفای صدارئیه از سوی استاندار گفت: قرار است فردا حکم یک نفر که احتمالا معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خواهد بود به عنوان سرپرست فرمانداری کاشان صادر شود تا در فرصت مناسب گزینه جدید برای فرمانداری کاشان انتخاب و معرفی شود.

وی یکی از مسائل مطرح در خصوص علت استعفا (یا برکناری) صدرائیه را مشکل استخدامی وی ذکر کرد و افزود: صدرائیه کارمند رسمی دولت نبود و این موضوع از ابتدا با مشکل روبرو بود و به همین جهت در این مدت تلاش ها برای رفع مشکل نتیجه نداد  و بایست شخص دیگری جایگزین ایشان شود. براساس قوانین موجود فرماندار باید از بین کارمندان رسمی دولت که شرایط احراز سمت فرمانداری را داشته باشند انتخاب شود.

حال سوالی که معلوم نیست چه کسی باید به آن پاسخ دهد! اینست که؛ مگر استاندار، وزیر کشور و یا افراد ، گروهها یا احتمالا جریاناتی که پیگیر فرماندار شدن ایشان بودند اطلاعی از این منع قانونی نداشتند؟ اصلا به فرض اینکه  آنها نمی دانستند و عمدا و یا سهوا اصرار بر فرماندار شدن صدرائیه داشته اند، ولی خود ایشان که از وضعیت استخدامی خودش خبر داشته است چرا تن به این کار خلاف قانون داده است.

اگر علت رفتن صدارائیه چیز دیگری به غیر از این موضوع باشد خود به خود پاسخ سوالات فوق داده می شود و گر نه وزیر محترم کشور، استاندار محترم وتمام کسانی که به درست یا از روی ادعا افتخار می کردند که در انتخاب و انتصاب صدرائیه نقش داشته اند باید پاسخ گو باشند و هزینه های کلانی که در این مدت برای یک انتصاب و جابجایی غیر قانونی انجام شد را برعهده بگیرند هزینه های مادی فراوان و فرصت سوزی پی درپی و از همه مهمتر تباه شدن سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم که به آسانی جبران پذیر نیست و ترمیم نمی شود.چرا که صدرائیه تقریبا از یک سال پیش در محافل رسمی و غیر رسمی و خصوصی دم از رفتن می زد و هر بار که مطبوعات از وی سوال می کردند خبر آن را تکذیب می کرد. صدرائیه در حالی پس از حدود یکسال و چند ماه ساختمان فرمانداری را ترک می کند که افکار عمومی منتظر پاسخ قانع کننده یا اقدام رسمی و قانونی در مورد مقصر یا مقصرین این اتفاق هستند.
لینک‌ کوتاه این مطلب: http://kashannews.net/?p=45239

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=45239
مطالب مرتبط

  • کمال دی ۲۹, ۱۳۹۴ - ۹:۱۸ ق.ظ - پاسخ دادن

    بابا ایشون خیلیهارو برا خودش نردبون کرد و رفت بالا ….به خیلیها چسبیدو…متاسفم برای همه مسولین کاشان….براهمشون….هرکس به فکرخودشه…هرآدمی به درد هرکاری نمیخوره…الانم بیان جلو جوابگو باشن….هرچند یکی میره یکی …[حذف توسط مدیر سایت] میاد!!

    (2)(0)
  • باهوش مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ - ۱:۲۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    سرسوزنی ادب معاشرت با ارباب رجوع رانداشت

    (11)(0)
  • بهزاد مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ - ۴:۵۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام ، آرزو دارم یک اصلاح طلب حقیقی فرماندار شهر شود نه آنانی که در دولت قبل مقام و منصب داشته اند.
    کاشان شهر اندیشه و هنر و فرهنگ است و در چنین شهری قحط الرجال نیست .

    (3)(3)
    • ع.حسینی شهریور ۲, ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ ب.ظ - پاسخ دادن

      بنظرم این آقا، از هر دو جناح بهره بُرد . اون ها میگفتند اصول گراست ، اینها می گفتند بطور تضمینی اِصلاح طلب است.امّا ایشان در جناح ارتقاء طلب ها است.( اگرچه از لحاظ رفتار بیشتر اصلاح طلب و ظاهر سرمایه داری داشت)

      (4)(0)
  • علی مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ - ۸:۱۴ ق.ظ - پاسخ دادن

    ما مردم شهرها وروستاهای اطراف نه خیری از فرماندار کاشونی دیدیم نه از غیرکاشونی چون کاشونیا مردم خود برتر بین هستند نه چشم دیدن مافوقشونا دارند(اصفهان وتهران)نه زیردستاشون شهروروستاهای کاشون در ضمن این بود دولت تدبیروامید که دم از قانون میزد؟ وقتی فرماندار که خود مجری قانون است به صورت غیرقانونی انتخاب وانتصاب میشود…. هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک

    (5)(1)
  • حسين. آ مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ - ۷:۳۲ ق.ظ - پاسخ دادن

    آقایان سیاسیون از حزب اعتدال و توسعه که به قول خودشان با حمایت آنها صدراییه فرماندار شد و در بدو ورود ایشان با به به چه چه از ایشان استقبال کردند و بنر زدند و بیانیه دادند و مصاحبه کردند و…… الان بیایند و پاسخ دهند. مگر مردم و سیستم دولتی الاف هستند یا عروسک خیمه شب بازی انها هستند که بر پایه منافع و سیاسی کاری های اقایان اینگونه رفتار شود؟
    مگر شما نمی دانستید ایشان استخدام دولت نیست؟
    بعدها که فهمیدید چرا صبر کردید و نگفتید زودتر برود؟
    چرا صدراییه خودش زودتر نرفت؟
    چرا منتظر این بود تا یک جای بهتری برایش پیدا شود؟ مگر فرمانداری و عرصه خدمت به مردم سکوی پرش و نردبان ترقی این و آن است؟
    تا کی میخواهید با شهر و مردمش بازی کنید؟
    این بود نتیجه شعار انتخاب فرماندار بومی ؟

    (9)(5)
  • حسن مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ - ۵:۵۴ ق.ظ - پاسخ دادن

    لطفا واقعیت رابه مردم بگویید !چرا برکنارش کردند!یعنی استعفایش دادند!

    (7)(5)
    • شهاب شهریور ۲, ۱۳۹۴ - ۸:۳۹ ق.ظ - پاسخ دادن

      برادر عزیز ! ایشان طبق قانون اصلاً نباید فرماندار می شد! فرماندار باید کارمند رسمی باشد( البته از هر اداره ای می تواند باشد، یعنی جابجایی قانوناً ایراد ندارد). این استعفا یک پوز سیاسی است!مثل اینکه فردا صبح من لیسانسه را بگذارند استاد دانشگاه تهران،پس فردا بگویند، خوب چند روزی اسم استاد را داشتی ، حالا می خواهیم برکنارت کنیم، آنوقت من بگویم من استعفا می دهم!

      (3)(0)
  • مجمد مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ - ۵:۱۷ ق.ظ - پاسخ دادن

    صدرائیه مدیری بود که دم از تعالی سازمانی می زد و اعتقاد مفهومی و عملیاتی برای آن قائل نبود چرا که به اخلاق اداری ورفتار سازمانی و اصول تعالی توحه نداشت چون مغرور بود و بواسطه همین غرور و کبر مدیریتی روحیه برقراری ارتباط موثر را نداشت

    (9)(2)
  • مجمد مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ - ۵:۱۲ ق.ظ - پاسخ دادن

    وقتی که خوب به تاکیدات مکرر و تذکر آقای استاندار در جلسه معارفه آقای صدائیه فکر میکنم که ایشان چندین با با لحجه اصفهانی بیان کرد شما کاشونیها فرماندار کاشونی می خواستید این هم فرماندار کاشونی پیش بینی همچنین روزی را داشتم چرا که قبلا یک دوره تجربه کرده بودیم فرماندار کاشونی را الان هم پیش بینی می کنم که سرنوشت دومین فرمانداردولت تدبیر و امید همانا فرماندار قبلش خواهد بود تجربه نشان خواهد داد که فرماندار غیر بومی به مراتب موفق تر خواهد بود این یک نظریه است به نظر همه شهروندان محترم اهل کاشان احترام ویژه ای قائل هستم

    (2)(0)
  • سحر مرداد ۲۱, ۱۳۹۴ - ۹:۳۶ ق.ظ - پاسخ دادن

    کاش خبرنگاری بود تا ته و توی این قضیه رو بررسی کنه که چطور از مدیرعاملی آبفای کاشان به سیستان و بلوچستان …[حذف توسط مدیر سایت] و چطور فرماندار کاشان شد و الان چطور از فرمانداری کاشان رفت…

    رهنمایی: از کاشان به سیستان مربوط میشه به …[حذف توسط مدیر سایت]

    از فرمانداری کاشان رفتنش هم مربوط میشه به …[حذف توسط مدیر سایت] تهران …..

    ولی من هیچی نمیدوونما 🙂

    (6)(0)
    • رضا مرداد ۲۱, ۱۳۹۴ - ۱:۳۱ ب.ظ - پاسخ دادن

      سلام
      فکر نمی کنم هیچکدوم از رسانه های کاشان چه اینترنتی چه چاپی عرضه این کار را داشته باشند. بیشتر فکر منافعشان هستند
      اگر قرار بود بعد از یکسال استعفا بده {حذف مدیر سایت}که مسولیت قبول کرده
      یا اینکه داستان دیگه ای بوده.
      بهر حال باید مسولین شهر (نماینده یا شورای شهر) به مردم راستش را بگویند. مردم می فهمند ها
      بهر حال من به عنوان یه شهروند منتظرم.
      حداقل این اقایی که الان شده سرپرست بیاد توضیح بده
      والسلام

      (3)(1)
    • ع- گندمی مرداد ۳۰, ۱۳۹۴ - ۸:۱۹ ق.ظ - پاسخ دادن

      پیدا کنید پارتی را ؟
      صدراییه یک کارمند ساده و جوان سازمان آب بود، یک دفعه ای شد ریس!! در صورتی که خیلی اشخاص قابلتر در سازمان آب کاشون برای ریاست بودند.
      همان پارتی اون را بُرد به سیستان و بلوچستان( که سیستانی می گفتند کاشان چه ارتباط به سیستان ؟ ۲۰۰۰ کیلومتر)
      بعدش با این سابقۀ فرمالیته ، گذاشتن اش فرماندار کاشون! گفتند بومی است. منتظر بعدی اش باشید

      (7)(0)
  • حسن مرداد ۲۱, ۱۳۹۴ - ۳:۱۳ ق.ظ - پاسخ دادن

    باسلام ایا مسولین فکر میکنند که مردم نفهم هستند نه برعکس از مسولین بیشتر می فهمند ماهها هست در این مورد مردم را به بازی گرفته اند.اخرتاکی باید اقایون بجای خدمت ازجایگاهشان بعنوان سکوی پرش واز مردم بعنوان نردبان استفاده کنند .ایا معتقد به قبر وقیامت و………..نیستند!

    (7)(1)
  • مهدی مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ ق.ظ - پاسخ دادن

    واقعا که چه خبر هست تو شهر ما
    مطمئن هستم هیچکس مسولیت هزینه هایی که به مردم شهر وارد می شود را به گردن نمی گیره.

    (9)(1)
  • دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: