تاریخ ارسال : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت : ۱۰:۴۷ ب.ظ ۲۷ نظر
Print Friendly
بدون شرح

فیش حقوقی یک کارمند شهرداری کاشان!

کاشان نیوز: فیش حقوقی یک کارمند شهرداری کاشان. با مدرک فوق دیپلم از دانشگاه پیام نور.

حقوق یک کارمند شهرداریدر تاریخ ۲۷/۲/۹۴ پس از شکایت شهردار کاشان از مدیر سایت مطلع شدیم که این کارمند شهرداری دارای کارشناسی ارشد در یک رشته غیر مرتبط با امور مالی میباشد که پس از صدور رای دادگاه مشخصات و اطلاعات تکمیل تر ارائه خواهد شد

لینک خبر: http://kashannews.net/?p=40226
مطالب مرتبط

  • ناشناس دی ۳۰, ۱۳۹۵ - ۱:۲۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    اگرکارکنان شهرداری کاشان هرکدام یک میلیون حقوق بگیرند طبق عرف باید در ماه ده برابر حقوقشان در آمد داشته باشند اگر ۱۰۰۰ نفر نیرو باشه باید ماهانه ده میلیارد درآمد داشته باشه اونم جاری . حالا که کمترینشون یک میلیون میگیرن و کسی که این فیش ۱۵ میلیونی رو صادر کرده حتما حقوق خودش بیشتر بوده اگر ۶ نفر اینجوری داشته باشه یک میلیارد فقط مال ۶ نفر است . اگر اضافه کاری نداشته باشن عیدی نخوان ….اگرررررررر ….هر وقت پول ازشون میخای حساباشون ۵۰۰ تومن هم نداره

    (0)(1)
  • شهروند دلسوز جامعه بشری تیر ۲۶, ۱۳۹۵ - ۶:۴۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    البته این فقط فیش ایشان هست .شهرداری با انتقال زمینهای خارج از کالک خود آنهم باهماهنگی سازمان زمین زمینهای نزدیک طرحهای عمرانی در آینده نزدیک رابه تعاونی مسکن خود وشرکتهای مرتبط به سازمان خود باقیمت ناچیز واگذار وبدهیهای خود را از انطریق پرداخت نموده وشب عیدنیز رفتگران را به درب منازل ساکنین جهت دریافت عیدی هدایت می کند.درامدهایی که از این طریق به جیب کارمندانش واریز مینماید را تابحال حساب کرده اید؟آیا شهرداری زمین خوار محسوب نمی شود؟

    (2)(1)
  • مظلوم تیر ۸, ۱۳۹۵ - ۹:۲۳ ق.ظ - پاسخ دادن

    این فیش حقوقی در برابر پول های کلانی که توسط آقای …[حذف توسط مدیر سایت]
    از مردم و پیمانکاران بدبخت می گیرن، هییییییییییییییییییییییییییچه!
    پول هایی که در ماه میگیرن سر به فلک گذاشته!!!!
    این آدمای خدا نشناس فقط به فکر پرکردن جیب خودشونن
    و توی شهرداری فقط حق و ناحق میشه و …[حذف توسط مدیر سایت] کردن!
    واقعا متأسفم برای مسئولینی که سرشون رو کردن زیره برفو حرف نمی زنند.

    (3)(0)
  • ناشناس اسفند ۱۱, ۱۳۹۴ - ۴:۴۸ ق.ظ - پاسخ دادن

    واقعا که ما پول نداریم نان بخریم مردم چه پولهایی میگیرن.البته اینا همه پولهای ما بدبختهاس

    (5)(1)
  • هادی شهریور ۱۵, ۱۳۹۴ - ۴:۲۶ ق.ظ - پاسخ دادن

    خدا خواسته به ما چه !!!!!

    (3)(8)
  • ناشناس اردیبهشت ۸, ۱۳۹۴ - ۸:۳۰ ب.ظ - پاسخ دادن

    واقعا که لیاقت همچین پولی نداره جوون مردم پول نداره نون بخوره اینا یک ماه یکماه دو سه چهار میلیونی حقوق میگیرند

    (6)(2)
  • حسین اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ ق.ظ - پاسخ دادن

    سلام .پدر مردم ویک جوان را که می خواهد خانه بسازند در می آورندوبا این پول گرفتن ها این حقوق ها را می دهند.

    (15)(3)
  • ناشناس اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱ ق.ظ - پاسخ دادن

    بیچاره مردم فقط

    (14)(3)
  • ناشناس اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ ق.ظ - پاسخ دادن

    خیلی بی انصافیه… معوقه حقوق داره… این از انصاف رسانه ای به دوره

    (4)(11)
    • ناشناس اسفند ۲۷, ۱۳۹۳ - ۹:۰۹ ق.ظ - پاسخ دادن

      این فیش معادل بیش از یک سال حقوق من کارمنده لابد شما میخواید بگید بنده خدا یک سال حقوق نگرفته و دم نزده به یکباره شهردار محترم به خودش اومده که ای وای این کارمند یک سال حقوق نگرفته همه حقوقشو یکجا پرداخت کنید!!!!!!بی انصافی اینه که مردم رو نادان و ناآگاه فرض کنیم…اگه این جوره کمیسیون بازرسی شورا وارد عمل بشه و برسی کنه به مردم گزارش بده!شهردار خیلی راست میگه لیست حقوق و مزایا و عیدی آخر سال شهردارای مناطق و معاونین و حراستشو اعلام کنه

      (13)(4)
  • یک شهروند بصیر اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ ب.ظ - پاسخ دادن

    تمام ساختگی است فیش حقوقی شهرداری کاشان این شکلی نیست .خطوفونت و فرم به شکل دیگه است .واقعا دروغگو گم حافظه است.شرم آوره .قابل پیگیری است.مردم را ساده گرفته ..

    (4)(15)
  • بنده خدا اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۹:۳۱ ب.ظ - پاسخ دادن

    واقعا به حال خودمون متاسفم .مردم مظلوم ایران که یه عده اینجور حق بقیه رو میخورن و یه لیوان ابم روش…فکر نمیکنم این پولها خوردن داشته باشه..واقعا برای گرفتن پروانه و پایان کار خون مردم روتو شیشه میکنن تا حقوق امثال این اقازاده ها رو بدن!!!

    (5)(0)
  • mehdi اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۳:۱۴ ب.ظ - پاسخ دادن

    این اقا چه کسی هستن

    (6)(1)
  • آرش اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۳:۱۳ ب.ظ - پاسخ دادن

    بنده خدا معوقه حقوق داره ..اسمش رو هم نمی پوشوندی مشکلی نداشت تازه باید جایزه هم میگرفت بنده خدا..

    (3)(5)
  • حاجی لو اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۱:۳۸ ب.ظ - پاسخ دادن

    کاشان پیاز ….بذاری اسم سایتتان را بهتر چون اشکمان درامد

    (3)(1)
  • یک کارشناس اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۱:۰۴ ب.ظ - پاسخ دادن

    این فیش حقوقی با زیرکی تنظیم شده من به عنوان یک کارشناس مالی واداری آمادگی دارم در صورتی که لازم باشد آن را بند به بند تحلیل کنم و خلاف واقع و پرداخت های خارج از عرف و مقررات قانون نظام هماهنگ پرداخت که شهرداریها نیز مشمول آن هستند را برای کاشان نیوز و شهروندان محترم بیان و افشا کنم…

    (4)(3)
  • مسعود اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۸:۳۹ ق.ظ - پاسخ دادن

    بر فرض هم که گرفته باشد،کار مفید بکنند حقوق بگیرند!
    این شورا و شهرداری خیلی بهتر از شورا و شهرداری قبلی است که فقط فساد مالی میکردند و هیچ کاری برای شهر نمی کردند. وقتی هم که بعضی مسئولینش را هم که دیپلمه بودند بیرون کردند یا بازنشست شدند با حقوق بخور و نمیری که گرفته بوند ، تجارت میلیلردی و تیلیاردی راه انداختند!

    (6)(1)
    • ناشناس اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۱:۰۷ ب.ظ - پاسخ دادن

      آقا مسعود این فیش حقوقی عین …[حذف توسط مدیر سایت]است. کار بکند طوری نیست!!!!!!! حقوق فرماندار شهرستان حدود ۵ ملیونه انوقت ایشان چکار میکنند که چن ده ملیون حقوق و مزایا در ماه دارن!!!؟؟؟؟ به نظر من شورای شهر موضه سریعا رسیدگی کنه و به افکار امومی پاسخ بده . لابد اگر بودجه شهرداری ۴۰۰ ملیارد تصویب بشه حقوق ایشون ۱۳۰ ملیون تومن میشه!
      آقای شهردار برای گرفتن پایان کار ساختمونی که حاصل یک عمر زحمتم بود معادل حقوق یک سال کاریمو پرداخت کردم این انصاف نیست اینجور به مردم فشار بیاریم تا حقوق این آقایون تامین بشه! حالا که شما اینجور مردم برای عوارض جور و واجور تحت فشار قرار دادید لااقل این پولو خرج شهر و مردمش کنید نه این که بشه عیدی و پاداشو و حقوق نورچشمیهاتون!

      (7)(0)
    • محمد امانی اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۱:۴۲ ب.ظ - پاسخ دادن

      بله برفرض بگیریم که کار انجام میدهند … اما کار های این مسولان شهری فقط ظاهر سازی است …
      برای مثال کافی است پشت دیوار های رنگ شده شهر را ببینیم …
      روی دیوار طرحی زیباست …
      اما پشت دیوار ها پر از زباله است …
      کاش کمی از فکرهای کوتاه خود پایین آییم و بیشتر به باطن دقت کنیم …
      مسولانی که روی کار هستند در ظاهر سازی حرفه ای ترین ها هستند …
      کاش باطنشان هم به این اندازه زیبا بود…

      (4)(1)
  • علي اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۸:۱۷ ق.ظ - پاسخ دادن

    دقت کردین ۱۹ میلیون قسط داشته خالصش شده ۱۵ میلیون و ۱۲ میلیون اضافه کار و دریافتی متفرقه داره

    (3)(1)
  • نادری اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۸:۱۵ ق.ظ - پاسخ دادن

    البته اگر کسورات را جمع بنید می شود ۲۷۷۹۷۸۹۲۷ ریال و آن را با جمع دریافتی جمع کنید رقم ۳۸۲۷۴۰۶۰۲ رذیال می شود یعنی اگر ایشان قبلا وامیا مساعده اتی از شهرداری نگرفته بود که الان باید پس دهد حقوقش با معوقاتی که در فیش آمده میشود بالغ بر ۳۸ میلیون حالا اگر مبلغ ۱۴ میلیون تومان معوقه را از کل مبلغ ۳۸ میلیون کم کنید حقوق ایشان که یک فرد فوق دیپلم بیشتر نیستند می شود ۲۳۸۸۸۱۱۹۲ ریال یعنی بالغ بر ۲۳ میلیون تومان خوب است حالا باید دید حقوق یک کارمند فوق دیپلمه که این است حقوق جناب شهردار چقدر است جناب شهردار راست وحسینی شما که می گویند لوح صداقت گرفته اید صادق باشید و روشنگری کنید.

    (4)(0)
  • علی اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۷:۵۴ ق.ظ - پاسخ دادن

    از این بحث چی نسیبت میشه این بنده خدا که چند ماهه حقوق نگرفته که همچین معوقه ای داره. چرا یک نفر که داره شهر رو آباد میکنه برای سازمانش می خواید مسئله درست کنید. افرادی مثل شما هستند که کاشان به جای استان روستا مونده

    (2)(4)
  • ناشناس اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۷:۴۰ ق.ظ - پاسخ دادن

    ۱- حق مسئولیت ۸۰۰ هزار تومانی فقط ویژه معاون شهردار است
    ۲- معوقه ی حقوق در فیش درج شده است
    ۳- بنظر می آید فقط معاونی می تواند این شرایط را داشته باشد که از …[حذف توسط مدیر سایت]
    ۴- حقوق ۹۰ در صد پرسنل شهرداری بیشتر از ۱/۳۰۰/۰۰۰ تجاوز نمی کند!
    ۵- اینطوری تصور نکنید شهرداری کاشان جای بسیار ایده آلی برای کار کردن است، زیر آب زدن، خط و خط بازی، استرس شغلی، عدم داشتن امنیت شغلی، شایعه، نتونم ببینی، خاله زنک بازی ، عدم شایسته سالاری و اهمیت ندادن به استعدادهای فردی و حرفه ای باعث شده خیلی ها انگیزه ی کاری خود را از دست بدهند و دچار روزمرگی شده و در برخی موارد از شهرداری استعفا دهند.
    و خیلی از موارد دیگر

    (7)(1)
  • همشهری اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۷:۲۳ ق.ظ - پاسخ دادن

    معوقه حقوق؟ یعنی آخه چند سال حقوق نگرفته که این همه جمع شده؟ یه پاداشی میخواستن بدن تحت عنوان معوقه حقوق دادن. به علاوه اینکه اضافه کار تشویقی، حق مسکن و … رو ببینین چه زیاده

    (5)(1)
  • مهدی اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ ق.ظ - پاسخ دادن

    معوقه حقوق داره

    (3)(1)
  • ملیکا اسفند ۲۵, ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ ب.ظ - پاسخ دادن

    لطفا به ردیف معوقه حقوق وی نگاه کنید.
    شما که مدعی انصاف و وکالت هستید کمی با دقت رفتار کنید که نگویند مخالف شهردار است.

    (3)(5)
    • با انصاف اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ - ۸:۲۲ ق.ظ - پاسخ دادن

      درست می فرمایید . اضافه کاری ۹۶۰۰هزارتومانی در حد بالای انصاف است اگر روزی ۱۶ ساعت غیر از ساعت کار۸ ساعت در نظر بگیریم در ۳۰ روز ضرب کنیم ۴۸۰ ساعت می شود با یک تقسیم ساعتی ۲۰۰۰۰تومان اضافه می گیرد واقعا END انصاف است

      (4)(3)

    دیدگاه شما

    لطفا مقدار صحیح را در کادر زیر وارد نمایید: